Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du spør: Jeg er en av de som ikke liker M-tech2 på preface bil, så der er jeg litt uenig. Ser for meg den fargen der på en org preface med LE-leppe og evt noe enkelt på hekken hadde blitt smashing ;) Er heller ikke fan av fremstolene dine faktisk, samt rattet. Øyelokk ville jeg kastet, samt montert chrome nyrer.:)

Men, igjen, det er din bil, og at du gjør som du vil bidrar jo til at du har noe eget, som ikke er likt alle andre. Det er vel etterhvert en utfordring å skape sin egen E30, siden det er veldig mange bygg og eksemplar som florerer for tiden :)

Har du bilder av jobben du har gjort ifb med oppussinga så må du legge ut disse også :)

Skrevet
Siden du spør: Jeg er en av de som ikke liker M-tech2 på preface bil, så der er jeg litt uenig. Ser for meg den fargen der på en org preface med LE-leppe og evt noe enkelt på hekken hadde blitt smashing ;) Er heller ikke fan av fremstolene dine faktisk, samt rattet. Øyelokk ville jeg kastet, samt montert chrome nyrer.:)

Men, igjen, det er din bil, og at du gjør som du vil bidrar jo til at du har noe eget, som ikke er likt alle andre. Det er vel etterhvert en utfordring å skape sin egen E30, siden det er veldig mange bygg og eksemplar som florerer for tiden :)

Har du bilder av jobben du har gjort ifb med oppussinga så må du legge ut disse også :)

hehe ja riktig :)

Har drevi og tenkt litt på chrome nyrer på den faktisk, så vi får sjå om det kommer på ettervært. Rattet er jeg heller ikke noe særlig fornøyd med selv, passer jeg liksom ikke helt til denne bilen :) Har veldig lytt på lyst på slik m-tech 2 ratt i alcantara, syns de ser drit gode ut :) Skulle helst hatt det på 37cm men det koster over 5000 på koed da :shock: hehe. Så vi får sjå hva som kommer for salg. Er værtfal veldig glad for at bilen går som den skal nå :)

Har noen bilder under oppusinga ja :) skal prøve og få samla opp litt og legge det ut :)

Skrevet

Jeg har slikt M-tech2 alcantara i min, og de er veldig gode å holde i, men man må være ekstremt forsiktig med å ikke holde samme grepet på rattet hele tiden, for da klesser du tekstilen og "ødelegger" rattet på et par dager!

Jeg ville gått for skinn. ;)

Skrevet

Det aner jeg ikke. Jeg ser for meg at den tekstilen bli klemt sammen uansett hva du behandler den med, men jeg har ikke prøvd, så jeg tørr ikke å si noe for sikkert.

Jeg tenkte ikke på det, så rattet mitt ser ikke ut nå. Ble meget fort stygt, men f.eks Anders87 her inne har samme ratt, og hans ser bra ut enda. Men han hadde variert mye på hvordan han holdt i rattet sa han.

Skrevet
Det aner jeg ikke. Jeg ser for meg at den tekstilen bli klemt sammen uansett hva du behandler den med, men jeg har ikke prøvd, så jeg tørr ikke å si noe for sikkert.

Jeg tenkte ikke på det, så rattet mitt ser ikke ut nå. Ble meget fort stygt, men f.eks Anders87 her inne har samme ratt, og hans ser bra ut enda. Men han hadde variert mye på hvordan han holdt i rattet sa han.

Får jo forskjellige rensemiddler for alcantara, har du prøvd noe slikt? Har sett gode resultater etter litt pleie :)

Skrevet

Måtte lese gjennom tråden din, å herregud for noen kommentarer! Både med hvitt instrument å andre lykter så var det helt døden? Skjønner ingen ting. Mange her inne som kritiserer mye, men som også gjør sine tabber. Men du har virkelig skapt en nydelig e30, å den er helt rett i mine øyner :)

Skrevet

Okei. Det er vell noe billigere for skinn ratt en alcantara kanskje så da blir det vell skinn ja :)

pen bil :)

Takk! :)

Måtte lese gjennom tråden din, å herregud for noen kommentarer! Både med hvitt instrument å andre lykter så var det helt døden? Skjønner ingen ting. Mange her inne som kritiserer mye, men som også gjør sine tabber. Men du har virkelig skapt en nydelig e30, å den er helt rett i mine øyner :)

Du gjorde det ja! Stemmer at det står mye svada opplegg der :lol: Ble ganske sjokkert selv husker jeg da det kom slike kommentarer her :P Vart liksom ikke noe artig og laga tråd syns jeg :P Bra noen som kommenterte da bytter mening nå værtfal da!

Skrevet

Okei :) Fikk rivd av mellomakslingen i sta ,så fort hva som var grunnen til at bilen ristet litt. Bolta på fra mellomakslingen til medbringer på girkassa hadde løsa og kroka seg :lol:

Så da trur jeg prøver og bruke den akslingen jeg har og heller setter på nytt opphengslager for å være sikker :)

Skrevet

Kanskje et M-tech2 ratt i alcantara er billigere på ebay?? Vet det er en del som selger deg et ferdig oppusset ratt mot at du sender ditt gamle.. Så om du kommer over et slitt stygt ett her til lands til en rimelig penge, så sender du det, samt betaler mellomlegg for et som er ferdig oppusset og trekt i alcantara, kanskje til og med med sømer i ///M-fargene :)

Skrevet

Denne bilen ble skikkelig bra. Det var svogeren min du kjøpte den med, så var gøy å se den igjen nå!

Sideskjørta dine er meeeget skjeldne ja.

Det var disse som sto på min tidligere E30, og så vidt jeg vet finst det bare 3 stk av disse i norge. Min gamle, du, og en til her på bimmers.

wa3wes3n51lwrke1fa9g.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...