EndreM Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Det er vel Pfeba du har bilde av der, Larsegutt. Har et slikt kit liggende
|Ole| Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Du skal ha skikkeleg credz for det du har gjort her, du har fått mykje unødvendige komentarer her og har alikavell gjort ting i din retning. Er ikkje alle som hadde turt det etter alle dei dritt komentarene som er i begynnelsen av denne tråden, alt i alt er bilen blitt grisedeilig og heilt etter min smak! Man har ofte noko å utsette på andre sine bilar men det har man jo også på sine egne, folk har forskjellig smak sånn er det berre. (Skal inrømme att eg har vurdert å sette aluvinge på banebilen min kunn for å provosere dei firkanta "eg vil att alle skal gjere som meg og resten av strømmen" folka her inne ) Godt jobba med eit fantastisk resultat mister!!!
mxsondre Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Kanskje et M-tech2 ratt i alcantara er billigere på ebay?? Vet det er en del som selger deg et ferdig oppusset ratt mot at du sender ditt gamle.. Så om du kommer over et slitt stygt ett her til lands til en rimelig penge, så sender du det, samt betaler mellomlegg for et som er ferdig oppusset og trekt i alcantara, kanskje til og med med sømer i ///M-fargene Trudde jeg også, men det var dem ikke Det med litt skinn og alcantara og på 37cm var oppi 6000 + frakt og slik. Så det blir uaktuelt. Men har prata med en på bimmers her som lager ratt etter ønske, så da kjøper jeg ratt fra han Blir ca slik Hva trur du? Denne bilen ble skikkelig bra. Det var svogeren min du kjøpte den med, så var gøy å se den igjen nå!Sideskjørta dine er meeeget skjeldne ja. Det var disse som sto på min tidligere E30, og så vidt jeg vet finst det bare 3 stk av disse i norge. Min gamle, du, og en til her på bimmers. [ Bilde ] Tusentakk for det det kan nok stemme! Henta den oppi ålesund en plass mener jeg Såpass ja! Og jeg som fikk dissa svinn billige å da gitt. Heldig jeg Du skal ha skikkeleg credz for det du har gjort her, du har fått mykje unødvendige komentarer her og har alikavell gjort ting i din retning. Er ikkje alle som hadde turt det etter alle dei dritt komentarene som er i begynnelsen av denne tråden, alt i alt er bilen blitt grisedeilig og heilt etter min smak! Man har ofte noko å utsette på andre sine bilar men det har man jo også på sine egne, folk har forskjellig smak sånn er det berre.(Skal inrømme att eg har vurdert å sette aluvinge på banebilen min kunn for å provosere dei firkanta "eg vil att alle skal gjere som meg og resten av strømmen" folka her inne ) Godt jobba med eit fantastisk resultat mister!!! Takk for det Ole! Hyggelig og høre at du liker bilen Har lest tråden din å ( er bare litt dårlig til kommentere på ting ) Må si din har blitt veldig bra å
mxsondre Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Fant et bilde av bilen på siden til gatebil
turbo1991 Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Denne var heftig, jævlig fin Felga passa vilt bra
mxsondre Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Hvilken farge er bilen? Sepang bronze ikke noe herming nå da hehe Denne var heftig, jævlig fin Felga passa vilt bra Takker for det Jævlig rå din å
BMW E30 325 Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 siden du var først med fargen? men nei da, ingen fare for det
mxsondre Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Neinei, det regner jeg med at jeg ikke er hehe, bra det
mxsondre Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Noen bilder fra gatebil som en kompis har tatt
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 leste nettopp gjennom tråden, ble sjokkert over kritikken og drittslengingen du fikk bilen din ble/er jo drit lekker! men har du prøvd med sotede bilnklys fremme?
Jørgen-A Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Haha! begynte og lese denne tråden og det var bare drittslenginga. Men så kommer etter min mening den fineste e30n på forumet fram! Dønn strøkent spør du meg:)
mxsondre Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 leste nettopp gjennom tråden, ble sjokkert over kritikken og drittslengingen du fikk bilen din ble/er jo drit lekker! men har du prøvd med sotede bilnklys fremme? Hehe, takker! Det har jeg ikke prøvd. Men dem skal sotes så det blir likt med resten da de andre lyketene er sota Erfaring med biltema film? Haha! begynte og lese denne tråden og det var bare drittslenginga. Men så kommer etter min mening den fineste e30n på forumet fram! Dønn strøkent spør du meg:) Det var koselig og høre! setter pris på det Skal man være veldig nøye så er det nok noe og sette fingern på her å. Men skal bilen brukes så må man bare regne med slik trur jeg
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Kjøpte meg en rull med film på biltema som har "røykfarge" har ikke prøvd å hatt den på enda, tenkte jeg skulle gjøre det denne uka den var VELDIG tynn! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
mxsondre Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Okei! Er ikke mange krona så er sikkert vært og prøve en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå