Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bra arbeid!

Om du skal lage en senere år, så hadde det vært en fordel med ukenummer for min del.:)

Det skal du ikke se bort ifra! Takk for tips :-)

Den tenkte ikke jeg heller over, bra forslag :)

Skrevet

Nå har jeg snekret sammen en kalender på Foto.com. Brukte et par ekstra bilder fra de som har sendt inn til for og bakside. Blir gøy å se resultatet. ;)

Eneste var at de ikke hadde noen størrelser og typer som egentlig passet til kalenderens format, men man får da se hvordan det blir. Ble ihvertfall dette formatet.

21x21_tab.jpg

Skrevet

Fin den kalenderen Marius ;) et lite minus bare, burde hatt flere bimmere på en måned, hvis du skjønner :)

Vwaudi kalenderen er av det slaget, og da blir kalenderen mer interessant med engang, bare et tips ;)

Skrevet
Fin den kalenderen Marius ;) et lite minus bare, burde hatt flere bimmere på en måned, hvis du skjønner :)

Vwaudi kalenderen er av det slaget, og da blir kalenderen mer interessant med engang, bare et tips ;)

Jo, tro meg jeg hadde noen utkast ! ;-)

Problemet var bare at det fort ser jalla ut, men skal ta det med i betraktning til neste år om jeg får lov da også. Samt skal jeg da huske ukenummer !

Som dere ser kom det heller ikke noen E36 med. Og som alle vet er det ikke plass til alle BMWer og valgte å velge bort E36, tross at det kanskje er den mest "populære".

Men takk for tilbakemelding, konstruktiv kritikk liker vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...