Endre Hånde Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Bra arbeid! Om du skal lage en senere år, så hadde det vært en fordel med ukenummer for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Bra arbeid!Om du skal lage en senere år, så hadde det vært en fordel med ukenummer for min del. Det skal du ikke se bort ifra! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Bra arbeid!Om du skal lage en senere år, så hadde det vært en fordel med ukenummer for min del. Det skal du ikke se bort ifra! Takk for tips Den tenkte ikke jeg heller over, bra forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Utrolig bra gjennomført og valg av bilder Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Nå har jeg snekret sammen en kalender på Foto.com. Brukte et par ekstra bilder fra de som har sendt inn til for og bakside. Blir gøy å se resultatet. Eneste var at de ikke hadde noen størrelser og typer som egentlig passet til kalenderens format, men man får da se hvordan det blir. Ble ihvertfall dette formatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Artig å se at du tar det videre S.Hafsmo Og det gleder meg at folk satt pris på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 En såpass flott kalender fortjener jo å bli hengt opp i skikkelig format. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Ble bra den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 nice:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Fin den kalenderen Marius et lite minus bare, burde hatt flere bimmere på en måned, hvis du skjønner Vwaudi kalenderen er av det slaget, og da blir kalenderen mer interessant med engang, bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 audi folk er dumme...de må ha tusen bilder pr side for å forstå at det er en bil der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Fin den kalenderen Marius et lite minus bare, burde hatt flere bimmere på en måned, hvis du skjønner Vwaudi kalenderen er av det slaget, og da blir kalenderen mer interessant med engang, bare et tips Jo, tro meg jeg hadde noen utkast ! Problemet var bare at det fort ser jalla ut, men skal ta det med i betraktning til neste år om jeg får lov da også. Samt skal jeg da huske ukenummer ! Som dere ser kom det heller ikke noen E36 med. Og som alle vet er det ikke plass til alle BMWer og valgte å velge bort E36, tross at det kanskje er den mest "populære". Men takk for tilbakemelding, konstruktiv kritikk liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 audi folk er dumme...de må ha tusen bilder pr side for å forstå at det er en bil der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå