Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier.

Trenger bakfanger som passer M3 eksos, og orginal coupe bakskjermer. Finner ingen plass, sett på ebay, å alle plasser, men bare fangere som passer sedan.

Skrevet

sedan passer på coupe. men festene på bakskjermen er forskjellige, men de fleste bodysjapper med respekt for seg selv klarer fikse det :) det er den jeg har tenkt og kjøpe og jeg tror det er Lars89 her inne som har den fangeren på bilen sin...

Skrevet

Sedanen har bredere hekk, derfor må man kappe hjørnene og plast sveise de, dette skulle ikke være nødvendig skulle man tro, hadde vært greit å fått kjøpt noe som passet overens til coupe.

Skrevet

tror nok det er coupe som er bredere enn sedan altså.. men men, mulig det. Vet hvertfall at en her inne har gjort det og det så bra ut.

Skrevet

Det ble helt sikkert fint, men har nok arbeid om jeg ikke skal begynne med å kappe en helt ny fanger for å tilpasse den min egen bil. Skulle tro d gikk an å få tak i til coupe også? Finner de e glassfiber, men vil helst ha det i plast.

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som har en løsning på dette??

Har samme planer...

Om jeg har skjønt ting riktig må nok også hjulbrønnen (reservehjul) fjernes. Plate til å sveise inn ser jeg flere selger.

Skrevet

Disse selger. I glassfiber...

http://www.finn.no/finn/torget/butikk/a ... e=25381542

Kan nok stemme at sedan-fangerene er litt breiere. Er en liten glipe på hver side på min ihvertfall. Og festene er forskjellig...

GS m.fl selger ferdig eksos til M3 bakfanger, men skal det se bra ut må reservehjulsbrønn vekk (ihvertfall på sedan-fangeren jeg har) Man ser brønn og eksosen bakfra. Link til noen som selger plate? :wink:

Skrevet
Disse selger. I glassfiber...

http://www.finn.no/finn/torget/butikk/a ... e=25381542

Kan nok stemme at sedan-fangerene er litt breiere. Er en liten glipe på hver side på min ihvertfall. Og festene er forskjellig...

GS m.fl selger ferdig eksos til M3 bakfanger, men skal det se bra ut må reservehjulsbrønn vekk (ihvertfall på sedan-fangeren jeg har) Man ser brønn og eksosen bakfra. Link til noen som selger plate? :wink:

Ja riktig.

Er fangeren din fra GS?

Ser jo bra ut den, men er den ikke en tanke liten? (ser kanskje høy ut pga eksosen)

Tenkte jeg skulle prøve denne Miga Tuning har.

Noen som har erfaring med disse?

Ang hjulbrønnen er det bare å få den bort :wink:

Skrevet

Fangeren kjøpte jeg på Schmiedmann, men er samme som GS og mange andre selger. :wink:

Er enig at den ser liten ut. Hadde gjerne sett at den var 10 cm høyere. Men er nok mye pga eksosen også. Bare skrudd under reservehjulsbrønnen nå... (satt org fanger med halv org M3-fanger der før som bygde mye mer)

Gi gjerne tilbakemelding hvis du prøver Amiga-fangeren :wink:

Skrevet

Har sendt mail til Miga tuning nå. og totalprisen på fangern blir 3490+750 i frakt + 10% av totalsum.så det blir 4675 kr da.. (om jeg ikke regna feil klokka 6 om morran)

Men den ser jo kurrant ut da, spørs bare om GS eksosen passer i fangern.

Skrevet

Sjekket i går kveld jeg også.

Du slipper disse 10% dersom du bestiller på engelsk (skjønner ikke helt det men), så skrev på engelsk jeg da.. Blir betalt senere i dag så får vi se hva som kommer i posten.

Hehe, fangeren skulle passe 100% så må jo være bra ;-)

Skrevet

Ser ut som jeg kommer til å sveise inn m3 bakskjermer, da er probleme mitt borte, dog mye arbeid!:P Menmen!:) Vis gjerne bilde av hvordan fangerene ser ut når dere får de!:) Hadde vært kjekt å se!:)

Skrevet

Espen, Når du får bakfangern så er jeg MEGET interessert i å se first hand hvordan det ser ut på bilen din. Har begynt å snuse litt på Mtech2 fanger jeg med carbon diffuser med quad uttak for eksos. Virker som lettere måte å gjøra det på :P

AWT: Ja riger har et sånt skjørt, men det har jeg prøvd før. Og det så IKKE bra ut. Fangern bygde 10cm lenger ned enn skjørt, og passformen var heller dårlig.

Du ser på kanten at den stikker lenger inn en hjulbuen og. flott hæ? :)

cellphone_1266774433.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...