BMWboy93 Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 slik var bilen når jeg fikk den å sånn ser den ut idag. synn jeg ikke fikk tatt bilde med sommerfelgene, men til sommeren blir det ny lakka felger på biln;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Flott bil det der:) trenger bare Orginale M3 baklykter, CCFL AE, & M3 GT lippe = perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Ja det er mange ting jeg har lyst til og gjøre. forbildet mitt er Mr.x her på forumet. men det fine var at jeg kjøpte bilen billig, å den var i god stand. Nesten ingen ting rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Skikkelig pen coupe du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Pen bil M Bakfanger da? gjør seg mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 jeg tenkte på en diffusor som passer i org bakfangeren. har sett mange med diffusor, å de er jo ganske fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 De felgene så utrolig små ut på bilen... Er det 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Ser ut som 17" ja... sånne "skrudde" felger ser ofte litt små ut.. Hvite/røde baklykter hadde nok gjort seg! Sånn m3-look innsats i fangeren ser ikke bra ut!... Fin farge.. Samoablå kler E36..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 takk:) ja det er 17" felger. på bilde ser de små ut men i virkeligheten er de helt ok. men tenkte når dekkene er utslitt så skal jeg bruke de som vinter felger. så kjøpe meg nye sommerfelger, kanskje 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Så pen ut denne Kunne med fordel vært litt lavere i front Enig med Superbeetle at kun m3-look innsats i bakfangeren ikke ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Lavere profil på dekka, senke mer og space ut alle felgene Skrudde felger og E36 er en perfekt kombo når det gjøres riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 hehe bor jo i tromsø så lavere er ikke akktuelt det er helt for jævelig her når det er vinter. blir bare og ødelegge understelle. men her er forbildet mitt, hadde lyst at biln sku se ut som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Da må du lavere ned i front om den skal se sånn ut hehe med coilovers har man muligheten til vinter justering også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 fin bil du har lignet veldig på min ja hvilke felger har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå