Gå til innhold

Plassering sirkulasjonspumpe Webasto E39 530d

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker? I følge det jeg har fått opplyst står den montert utenom Webastoen. Kommer man til via lokaliskjermen forran eller må hele innerskjermen ut?

Skrevet

Sirkulasjonspumpen til webasto er montert på selve enheten. De fleste bøyer vel bare innerskjermen bort nok til at de får tak i den. Men det kan vel være like greit å ta bort hele skjermen.

Skrevet

Flotters. Takk for hjelpen!

Stryk til mitt lokale merkeverksted som påstår den står montert under ventil- og slangeorigien på høyresiden i motorrommet. Termo Top er forøvrig levert i to varianter. Den ene har pumpe montert på selve brenneren, den andre ikke. Pumpa er også den samme. Derfor jeg lurte serru...

PS: Webasto selger denne pumpa MMMMMMYE billigere enn BMW. Håper bare kontaktene og koblinger passer.

Skrevet

Kan hende at de blir lurt av at noen/alle E39 også har en liten sirkulasjonspumpe til rest varme anlegget, den står på venstre siden i motorrommet, under dieselfilteret. Evt under luftinntaksslange på bensin.

Skrevet

Akkurat :)

Rart at det skal være så vanskelig for merkeverksted å forstå dette da?

I det hele tatt å vite det?

Men det er klart, de kan jo ikke alt.

Skrevet

Ingenting overrasker meg lengre. Jeg har hatt en god del positive erfaringer med samme verksted også, så det er vel bare en utjevning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...