winchester Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester
helgeb Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 dette ser ut til å bli jævli bra!! , stå på
winchester Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Ja, var borte hos lakkeren fra 0800-1600 i går, og må si det ble fremgang på saker! Fargen jeg har valgt er i mine øyner perfekt, skal legge ut bilder når hele bilen er ferdig lakkert
knut_olestad Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Der var tråden ja, det her blir meget bra Gleder meg til å se den ferdig lakka
winchester Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Hehe, jeg og. Og ikke minst til sommeren er her, så jeg kan bruke den Har tenkt litt idag, og det er nesten så jeg vurderer å kjøpe inn komplett M-tech 1 kit, foruten vinge, som skal være M-tech 2 eller helt clean. For med dette M-tech 2 styret blir det så mye tilpassing av bakfanger og dørpaneler at det ikke er morsomt engang..
E30Frelst Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Dette blir maks digg! Gleder meg til lakkeringsbilder
winchester Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Satser på det Bilder kommer til neste uke.
Haakjin Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Steike for en bil. Vill si du står på å får ting gjort, dette må da være en drøm å kjøre etterhvert? Alt nytt i understellet, og nylakkert bil. Sats på M-tech I ja, passer best til preface det, liker ikke helt m-tech II på preface, men men Få ut bilder etter lakkering, omgående!
winchester Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Jo, den er ganske god å kjøre nå! Noen vil kanskje påstå at det er for stivt, og litt for mye støy i kupèen pga. GSP girkasseputer, men det er denne stilen jeg liker, hehe. Det som er så kjipt med å velge M-tech 1 igjen nå, er at jeg solgte hele preface fronten til en kompis, og kjøpt ny facelift frontplate m/fanger etc, så er endel bortkastede penger. Har jo også kjøpt inn M-tech 2 bakfanger.. Men vi får se hva det blir til, har fortsatt god tid på meg før sommeren er her.
matsrh Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Fy steike, gir meg inspirasjon å se slikt! Ser ut til å bli herligt, gleder meg til å se fargen Helt helt riktig Garantert god å kjøre nå ja
FTE Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Wow! Her ser jeg potensiale ja. Spent på fargen du har valgt altså edit: Har en M-tech2 vinge hvis du er interessert Kom med et bud.
winchester Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 matsrh: Hehe, takk for det FTE: Takker Er ikke interresert akkurat nå, men godt mulig jeg er interessert senere : )
Superbeetle Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Tøft! Blir spennende å se hvilken farge det blir.. Hvilke planer har du for felger og motor? Gøy å lese slike prosjektråder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå