Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Skal prøve å ikke stoppe denne gangen, Pedi. ;-)

Tanken bak den er at man kan senke vippen så mye at man monterer den rett på bil, så jekker man den opp i ønsket høyde, så justerer man balansepunktet med trapesgjengestaget og låseboltene gjennom firkantrøret, så låser man av "vippen" med å sette en bolt gjennom en skive på hver aksling med fullt av hull i. Vanskelig å forklare på mobil gitt! Tar bilder av hele prosessen, så blir det en 3D modell i Solid Edge etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 87 sider spennende lesning, når blir bilen(e) "ferdig"? ;) Utrolig pen eksteriør og interiørfargekombinasjon, og grundig arbeid.. Itt'no jalla30 her, nei ;)

87 sider med sovestoff, hehe. Bilene blir nok aldri ferdig, men den brune skal på EU-godkjenning 12. september og den blå 5. september. Dieselen blir nok ett litt lengre prosjekt igjen, har en god del planer for den. 8)

Ja Turbo-HF, fargevalget er det iallefall ikkeno å si på... 8)8)

Haha, lurer på hvorfor... :roll:

Kommer kanskje en ny E30 M-tech 1 i hus igjen iløpet av uken... Skumle greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 87 sider spennende lesning, når blir bilen(e) "ferdig"? ;) Utrolig pen eksteriør og interiørfargekombinasjon, og grundig arbeid.. Itt'no jalla30 her, nei ;)

87 sider med sovestoff, hehe. Bilene blir nok aldri ferdig, men den brune skal på EU-godkjenning 12. september og den blå 5. september. Dieselen blir nok ett litt lengre prosjekt igjen, har en god del planer for den. 8)

Ja Turbo-HF, fargevalget er det iallefall ikkeno å si på... 8)8)

Haha, lurer på hvorfor... :roll:

Kommer kanskje en ny E30 M-tech 1 i hus igjen iløpet av uken... Skumle greier.

Mye vil ha mer, E30'er, fler og fler. Jeg sovnet iallfall ikke, men det tok litt tid, og litt mer enn 5 minutter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mest sannsynligvis ikke henting av ny bil ennå, får heller vente på nok et røverkjøp. Har rett og slett ikke plass til flere biler på tomten, og naboene blir vel ikke så alt for glad om jeg fyller opp hele byggefeltet. Den i Halsa blir nok solgt i helgen om jeg ikke henter den før, så da ser jeg på den som en tapt sak for nå. Nå skal dieselen prioriteres på lik linje med denne, hehe. :)

Skal plinge på om jeg stikker til Halsa neste gang, så tar vi oss en kaffekopp og slår av en prat. \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...