Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare si gratulerer med flott bil, og et meget bra prosjekt;) godt og se at ikke alle e30`er blir herjet sund på bane men heller blir passa litt på;) stå på;)

Skrevet

Han skal ha s50 oppi her senere smainick, kan ikke puse rundt med e30 med s50.

Og tro det eller ei, går ann og passa på bila om man kjører på bane. Bare og gjøre det det.

Skrevet
må bare si gratulerer med flott bil, og et meget bra prosjekt;) godt og se at ikke alle e30`er blir herjet sund på bane men heller blir passa litt på;) stå på;)

ja har jo nesten flaks skal du få tak i en som ikke er bygd opp igjen flere ganger:P men det er jo en grunn til at de blir brukt på bane osv, funker bra;)

Takk for det du. Er ikke baner i nærheten av hvor jeg bor, så blir vel heller lite banebruk med mindre man tar seg en lang tur sør. Min var helt orginal når jeg hentet den, men skal si det var endel rust på den, og lakkskader på panseret.

Og tro det eller ei, går ann og passa på bila om man kjører på bane. Bare og gjøre det det.

Helt riktig.

Skrevet

Har vært så opptatt at jeg ikke har fått gjort noe siden helgen, og i dag tar jeg meg en liten pausedag i godstolen, hehe. Men fikk bestilt meg felger nå, så det er i boks.

Skrevet

Digger bilen din Winchester, always has always will :)

Skrevet

ja har jo nesten flaks skal du få tak i en som ikke er bygd opp igjen flere ganger:P men det er jo en grunn til at de blir brukt på bane osv, funker bra;)

Takk for det du. Er ikke baner i nærheten av hvor jeg bor, så blir vel heller lite banebruk med mindre man tar seg en lang tur sør. Min var helt orginal når jeg hentet den, men skal si det var endel rust på den, og lakkskader på panseret.

Helt riktig.

Meld deg på ACR treff 17. Juni så henger du deg på oppover :) Det er jo ikke lange biten, også er det jo fin utsikt etter veien nordover :)

Skrevet
Digger bilen din Winchester, always has always will :)

Takk for det du. :)

Er det denne fargen som er på endel x1 bileR? sånn deilig brun/bronsje rålekker i sola'ish?

Nei, dette er Sepang Bronze som stammer fra E60 M5 bl.a.

Meld deg på ACR treff 17. Juni så henger du deg på oppover :) Det er jo ikke lange biten, også er det jo fin utsikt etter veien nordover :)

Har nok ikke fått nedi noen S50 til den tid, dessverre.

Søskenkjærlighet? :angry::rompe:

:^o

Holder smått på å montere på støtlister, og det er nå jeg først ser hvor mye som har gått i glemmeboken, med hvilke klips som skal hvor for eksempel. #-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...