winchester Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Ja, så de der! Var ikke med den fargen i brosjyren, men den der var knall!
winchester Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Da blir det Toyo Proxes T1R 235/40 og 205/40 pga. meget gunstig pris.
FTE Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hmm, blir ikke litt høy profil bak da..? Vet ikke åssen stil du skal kjøre jeg, men vil du ha strekk og så lave dekksider som mulig så ville jeg kjørt på med 225/35 eller 245/35 Men ser at det var pris med i bildet også, cash is king
winchester Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Hmm, blir ikke litt høy profil bak da..? Vet ikke åssen stil du skal kjøre jeg, men vil du ha strekk og så lave dekksider som mulig så ville jeg kjørt på med 225/35 eller 245/35 Men ser at det var pris med i bildet også, cash is king Ja, er klar over det, men vanskelig å finne dekk som er bra i riktige dimensjoner. Pris vaar også med i bildet, får bakdekka til 1000 kr stykke, ordinærpris 2400.
///MoePower Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Har T1R 215/40-16 på mx5'n, greie dekk virker det som
winchester Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Da ble dekkene plutselig mye billigere, fikk begge bakdekkene gratis, og betaler 1400,- for begge framdekka. For å svare litt mer på spørsmålet ditt Frank, nå som jeg er på en datamaskin og ikke den usle touchtelefonen min. Har regnet ut at rulleomkretsen på de to profilene har en differanse på ca. 3,9%, og det er ikke så alt for gale, men skjønner hva du mener med at profilen blir litt høyere bak enn foran, men slik får det bare være en stund. Fase 1 av prosjektet er snart ferdig, dvs. karosseriarbeid og interiør. Fase 2 blir motor og understell, så får jeg heller prøve ut forskjellige dekkstørrelser der. MoePower, har hørt og lest mye fint om T1R, så håper de holder mål opp mot ryktet sitt. Har lyst til å prøve Dunlop Direzza DZ101, men virker som det er litt ugunstige dekkdimensjoner for strekk ute å går der, så litt usikker. Så har jeg ett vanskelig valg å ta; Helsort eller sort med hvite bokstaver?
FTE Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Ja, med de prisene så ser jeg jo hvorfor, hehe. Blir bra uansett dette her vettu
winchester Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Ja, håper det. Hva mener du om dørhåndtakene? Tror helsorte gjør seg best til fargen av bilen, men vanskelig å si.
ingard Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Skrifta i hvitt så rar ut, ikke slik som BMW skriver selv. Den sorte ser mer rett ut.
Eksos Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 De sorte, helt klart! Men hvorfor bruke penger på slikt? Bedre å bruke det på mekaniske upgrades
winchester Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Som sagt, gjøre meg ferdig med fase 1 først. Skal bare ha bilen bruksklar nå, så starter jeg på oppgradering av motor, understell o.l senere når jeg har fått kjøpt inn så og si alt. Har all verden med tid. Blir nok sorte dørhåndtak. Leif Harald sendte nettopp M-tech 1 bakfangeren i posten, så den er nok her til slutten av uken. Så skrik ut om noen har frontfanger!
winchester Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Lite stemningsbilde fra garasjen, har funnet frem all rusten i E30'en til brudern, var litt mer enn forventet. Etter at denne felgen kom inn på jobben, føler jeg ikke mine 10" blir så brei bak likevel, hehe.. 14" brei til en Ferrari.
///MoePower Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Sorte håndtak 10" er egentlig ikke så bredt lenger etter dagens standard, men er bredt på en gammel E30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå