1espen Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 veldi fin bil du har hvor kan jeg få kjøpt slike krom skjermutbyggere? eventuelt i plast. hvordan skal de festes til skjermene?
fizn Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 veldi fin bil du har hvor kan jeg få kjøpt slike krom skjermutbyggere? eventuelt i plast. hvordan skal de festes til skjermene? Hos meg var det poppnagler under. Det var på en E28 da.
316 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Haha. Artig at du linker det bilde opp mot veldig fin bil. Er ikke akkurat slik den ser ut nå !
ingard Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Haha. Artig at du linker det bilde opp mot veldig fin bil. Er ikke akkurat slik den ser ut nå ! Hehe, tenkte det samme. Kjenner jeg blir litt smådårlig av de skjermene. Samme hadde enkelte e34 også.. Brrr..
winchester Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 blir nok nedover med lillan ja. skal ha den på bilfrakter som jeg skal leie, gidder ikke henger når jeg kan kjøre lastebil med plate bak påfått noe svar fra statensumulighetsvesen da? Ah, såpass. Har ikke fått noe mer svar siden da vi snakket i Ålesund.. Ta seg god tid, det kan de.. veldi fin bil du har hvor kan jeg få kjøpt slike krom skjermutbyggere? eventuelt i plast. hvordan skal de festes til skjermene? Hos meg var det poppnagler under. Det var på en E28 da. Takk. Er ikke skjermutbygger det her, er hjulbuelister som ikke ligner grisen og er grunnen til at begge bakre hjulbuer måtte byttes ut. Haha. Artig at du linker det bilde opp mot veldig fin bil. Er ikke akkurat slik den ser ut nå ! Og takk gud for det. Hehe, tenkte det samme. Kjenner jeg blir litt smådårlig av de skjermene. Samme hadde enkelte e34 også.. Brrr.. Brrrr.. :-&
winchester Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Slikt? Som i hjulbuelister? Så klart, nye er bestilt! I morgen skal jeg starte på M-tech 1 stylingen.
316 Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Blir ikke råere enn M-tech 1 og chrome hjulbuelister.
Gjest atlis Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 hva skjedde med 4-eksosrør , viper-striper og wunderbaum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå