316 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Ryktes at bilen ble solgt for 15000 og ti kartonger prince.
birken85 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Ryktes at bilen ble solgt for 15000 og ti kartonger prince.
speedtouch01 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 når bilen er så ferdig må du ikke forhaste deg med å selge. Tenk deg godt om en god stund. Det beste er kannsje å ta en pause? alle som driver med bil har tenkt slik en gang. Og den taper seg jo ikke i verdi om den står på vent noen år til du har fått inspirasjon igjenn. Lykke til,, fargen er nydelig og bilen er blitt kjempeflott!! en bakstilling tar jo ikke lange tida å bytte uansett...
birken85 Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Ikke selg til noen Nei det er jaggu stille her for tida.... bekymringsverdig stille :S
|Ole| Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Ikke selg til noen Nei det er jaggu stille her for tida.... bekymringsverdig stille :S +1, eg har gleda meg til å møte deg med den bilen her på eit treff eingang! Kva skjer her? Alt for stille!
FTE Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Kanskje han er stille her inne med vilje, for ikke å røpe noe..? Kan hende han venter til folk "glemmer" bilen hans også dukker han plutselig opp på ett eller annet treff med råe mods her og der. Ikke vet jeg Håper iallefall jeg får et glimt av denne i sommer en gang, tror denne kan bli meget rå!
Torek Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Hehehe.. Jeg tenkte akkurat samme tanken i går jeg også
|Ole| Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Dette har eg desverre ikkje tru på, han har jobba som ein helt for og få tak i m-tech 1 front men det har ikkje gått han sin vei. Eg solgte nettop ein E30 med ein sånn men tenker eg skal snakke med nye eiger om eg kan få den så eg kan sende den til Winchester for frakt kostnader... Så vist nokken her kjenne han eller han er pålogga må han ta kontakt med meg...
winchester Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Va no faen te mas her da Har nok ikke gjort mye med bilen på den tiden jeg ikke har vært pålogget. Frank og Tore - Haha, dere er meg noen utspekulerte jævler. Skjer nok lite her akkurat nå, da jeg fortsatt mangler fronten og skulle vel igrunn helst hatt en ny bakfanger også, istedenfor å lappe sammen en hvor det er hull til hengerfeste. Bilen står for tiden ute og tar til seg både sol og regn, og der blir den nok ståendes en stund også dessverre. Eivind, blir nok ikke noe treff på Bud på meg med mindre Gud titter frem fra skyene med M-tech 1 front- og bakfanger, dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå