Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men den blir ikke solgt?!?

Skulle gjerne donert en front om jeg hadde, bakfanger også for den del :)

Skrevet
Va no faen te mas her da :whistle: Har nok ikke gjort mye med bilen på den tiden jeg ikke har vært pålogget. Frank og Tore - Haha, dere er meg noen utspekulerte jævler. :D Skjer nok lite her akkurat nå, da jeg fortsatt mangler fronten og skulle vel igrunn helst hatt en ny bakfanger også, istedenfor å lappe sammen en hvor det er hull til hengerfeste. Bilen står for tiden ute og tar til seg både sol og regn, og der blir den nok ståendes en stund også dessverre.

Eivind, blir nok ikke noe treff på Bud på meg med mindre Gud titter frem fra skyene med M-tech 1 front- og bakfanger, dessverre.. O:)

Du lever jo :D Hurra :):):):P

Skrevet

Du har jo lakkert frontplate og alt ting jo. Mangler bare å hekte på fangere og original-leppa under frontplata så er du klar til å kjøre. Kan jo ikke utsette hele vårkosen med ny opppussa bil på grunna av mangel på litt plastdeler :) Åssen motor er det egentlig i denna etterhvert?

Skrevet

Kjøp nytt, for det vel billig i glassfiberdritt? Eller skal du ha orginalt? Se i Sverige, har garantert noe der ;)

Skrevet

!! Skal eg snakke med han som kjøpte bilen min? Prøve og få til ein donasjon? Vist du betaler frakt liksom...?

Skrevet
Skal du seriøst spørre en fyr om han vil gi bort m-tech1 fronten gratis til en fyr han ikke kjenner?

:lol:

Bare fordi han er treig og ikke har klart å skaffet selv? :shock:

Skrevet

Hvorfor må du ha mtech1 frontfanger? Mye annet tøft og få tak i også, ser jo bare den mtechen rundt på alle e30'r..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...