Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, det er ganske greit skinn igrunn, hvertfall for å være så billig. Og de delene jeg trekker opp i skinn er ikke utsatt for slitasje, så da spiller ikke den "wear resistance" rating noe heller.

Ja, jeg mener på at jeg har lett over alt.. :-k

hylle: En kopi det der, og dessuten sender ikke selger. Det er ett ganske stort problem ser du, siden jeg har funnet endel på eBay som kunne vært aktuell, men når selger nekter å sende, så kjøper jeg meg ikke en flybillett til Tyskland for å hente en front..

Jeg fikser alt fra småting til biler fra tyskland så bare å si ifra når du finner noe :wink:

Men sveisa understell på stolene, er ikke det litt riski? Feste til belte henger jo på stolen. kjedelig om du skulle krasje så ryker nokk stolene fort å belte har ingen funksjon :?

Skrevet

Hadde ikke brukt 6 måneder på å lete, om jeg like så godt kunne valgt glassfiberkopi vet du. :) Skal ha original, kall meg kresen, men slik er det bare.

Ja, skal si ifra om jeg finner noe i Tyskland Leif, men har funnet endel i England nå, så venter på ett par mailer derfra på noen kit. :)

Nja, er ikke så redd for det, er fattern som har sveisa og han vet hva han gjør. Men blir nok kjøpt nye fester fra Autopolsterei, men blir nok ikke med det første.

Fikk montert opp det i bagasjerommet i dag.

IMG_0027.jpg

IMG_0028.jpg

IMG_0029.jpg

Ut å matte ned frontplaten på baksiden, så skal den få seg ett strøk med syregrunning.

Skrevet

ble steika bra dette :wink:

på et objekt med en skikkelig sveis, hvor sveisen er like tyk eller tykere en objektet er det vel ikke sveisen som gir etter først, etter hva jeg har lært. mulig jeg tar feil, men.

Skrevet

Takk for det, ble ganske fornøyd selv. Litt småjusteringer må jeg nok gjøre, siden verktøyskrinet går ikke helt opp siden jeg trakk det opp med ett mykere underlag + skinn, så det ble litt tykt.

Skrevet

Så sånne Recaro som de trekker om oss autopol, er ikke bra nok ??

Er vel RS de selger og org sport er vel SRD, eller hva ?

Skrevet

Tror det er bagasjeromstrekket han tenker på :P

Skrevet

Autopolsterei.de selger Recaro SR, de som kom i Sport Evo. Stolene er jo absolutt bra nok, skjønner ikke helt hvor du fikk det fra. :)

Skrevet

Yess, liker at det skjer noe her igjen ja :) Stå på nå, så skal du se dette blir fette bra til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...