Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig jeg kan få tak på en M-tech front fra tyskland inne 2-3 uker, har en ansatt som er fra tyskland som skal ned dit på fredag, ferie i to uker. kan høre med han om han kan ta ett par tlf for meg å høre om han klarer å få ta på en orginal fanger

Skrevet
mulig jeg kan få tak på en M-tech front fra tyskland inne 2-3 uker, har en ansatt som er fra tyskland som skal ned dit på fredag, ferie i to uker. kan høre med han om han kan ta ett par tlf for meg å høre om han klarer å få ta på en orginal fanger

Dette ligner noe :applause:

Skrevet

Jess, har 98% fått tak i komplett styling inkl. vingen, venter bare på at selger skal finne det mest fornuftige fraktselskapet. Heller mot UPS nå, men kom gjerne med tips fra England til Norge, må sendes i 2 pakker, og veier 15 kg totalt uten innpakking.

Skrevet
Jess, har 98% fått tak i komplett styling inkl. vingen, venter bare på at selger skal finne det mest fornuftige fraktselskapet. Heller mot UPS nå, men kom gjerne med tips fra England til Norge, må sendes i 2 pakker, og veier 15 kg totalt uten innpakking.
:applause: , krysser fingre og tær
Skrevet
Mener å ha hørt at UPS både er treig og at ting blir lett ødelagt når man sender med dem.

Og at f.eks DHL var bedre. ;)

Jeg har fått en del småting gjennom UPS! de er utrolig raske, alltid opplevd de som veldig raske faktisk.

Men de er dyre!

Frakt på fangere blir litt penger tror jeg, men du får se winchester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...