KristianF Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Finner ikke billig brukandes m-tech 1 delebil fra sverige eller noe da? Bare momse inn
winchester Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Nei, dårlig med det. Blir uansett alt for dyrt for noen fangere, og fullt av deler jeg ikke har bruk for.
doffa Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 mulig jeg kan få tak på en M-tech front fra tyskland inne 2-3 uker, har en ansatt som er fra tyskland som skal ned dit på fredag, ferie i to uker. kan høre med han om han kan ta ett par tlf for meg å høre om han klarer å få ta på en orginal fanger
Eksos Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hva skulle man gjort uten bimmers? Fint initiativ Kristoffer!
fizn Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 mulig jeg kan få tak på en M-tech front fra tyskland inne 2-3 uker, har en ansatt som er fra tyskland som skal ned dit på fredag, ferie i to uker. kan høre med han om han kan ta ett par tlf for meg å høre om han klarer å få ta på en orginal fanger Dette ligner noe
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Jo, du kan høre med han Kristoffer, men venter på svar fra en engelskmann som har komplett kit til salgs.
G-RACING Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Gjennomført prosjekt! Nokke nytt i M-tech world?
winchester Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Jess, har 98% fått tak i komplett styling inkl. vingen, venter bare på at selger skal finne det mest fornuftige fraktselskapet. Heller mot UPS nå, men kom gjerne med tips fra England til Norge, må sendes i 2 pakker, og veier 15 kg totalt uten innpakking.
BMW E30 325 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Jess, har 98% fått tak i komplett styling inkl. vingen, venter bare på at selger skal finne det mest fornuftige fraktselskapet. Heller mot UPS nå, men kom gjerne med tips fra England til Norge, må sendes i 2 pakker, og veier 15 kg totalt uten innpakking. , krysser fingre og tær
Larsinnj Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Mener å ha hørt at UPS både er treig og at ting blir lett ødelagt når man sender med dem. Og at f.eks DHL var bedre.
winchester Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Hm, okei. Vel, selgeren får finne ut hvilke muligheter han har der nede.
sladjan Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Mener å ha hørt at UPS både er treig og at ting blir lett ødelagt når man sender med dem.Og at f.eks DHL var bedre. Jeg har fått en del småting gjennom UPS! de er utrolig raske, alltid opplevd de som veldig raske faktisk. Men de er dyre! Frakt på fangere blir litt penger tror jeg, men du får se winchester
SN_Performance Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Sjekk ut http://www.sea-cargo.no, de har endel båter mellom England og Norge. Samt fast ukentig rute til Ålesund og Kristiansund, av og til Molde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå