winchester Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Ja, men litt kjedlig å kjøpe to elefanter for kun å ta den hydrauliske sylinderdelen av den.
winchester Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Har ikke de bare små med slaglengde på 10-20 cm?
Kristov Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Den her kunne være passende tenker jeg: http://www.harborfreight.com/8-ton-long ... 94562.html
winchester Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Ikke dum! Vet du om de sender til Norge?
winchester Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Fikk grunnet frontfangeren. Ett lite sparkellag til så er den 100%. Monterte også de nye rutelistene på den nye E30'en, samt satt inn interiør og fikset litt diverse. Fikk også kommet litt igang med karosserivippen. Fikk laget basen på begge sider, så det går litt fremover. EU-godkjenning på den blå på onsdag, så står den brune for tur neste onsdag. Exciting shit.
winchester Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Fikk også montert på fjærbeina foran og fått på EU-godkjenningshjula på den brune. Skal sveise eksosen i morgen da jeg fant en aldri så liten lekkasje på den. Tårnavstiveren i motorrom ble også montert med nye foringer. Tight!
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Aha!! Da skjønner jeg;) er det til den brune? :s eller bare for å ha? Kult uansett!
Pedi Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Liker at du er tilbake, Winchy!!! Kan ikke stoppe nå...
Haakjin Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Legg gjerne ut detaljerte bilder av den vippen hva er tanken bak den der hydrauliske "jekken" på det ilustrasjonsbildet ditt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå