winchester Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 EU OK, nylakket M-tech 1 styling og bilen kan brenne i helvete.
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Gratulere med eu ok da:-), nesten en selvfølge så nøye til verks som du har gått her:-), fyr på med Bilder!) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 hvorfor brenne i helvete ? +1... +2 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
winchester Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Fått mekket litt mer på karosserivippen. Skal nok ikke være noe problem å holde en lett E30 oppe i luften med denne dimensjonen. Fått dreid til to stykk av dette (askling og boring til å snurre på) og boret inn fettnippler i de. Fikk lagt på syregrunning på chromefangerene etter mye om og men, ble litt reaksjoner på den gamle grunningen som var på bakfangeren som gjorde at det kokte litt. M-technik 1 plasten ferdig pusset, grunnet og våtslipt. Prøvemontert M-tech 1 front. Blir passe lav med rette senkesettet, med tanke på at dette er med originale fjærer... Målt meg frem til cirka 4-5 cm bakkeklaring i fronten. Måtte tette en eksoslekkasje, bleh... EU-godkjenningslooken. Fytti satan så stygg. Shiten ferdig lakket og klar for montering. Måtte så klart låne fronten fra dieselbilen på EU siden delene ikke ble lakket i tide, og en bakfanger fra den blå. Fikk jo kjørt bilen litt også, helt til den begynte å gå veldig veldig ujevnt. Viste seg visst at coilledningen bestemte seg for å besøke Mr. Dynamo, og deretter ble den slitt halvveis gjennom før jeg fikk stoppet bilen. Byttet pluggnett og prøvde på nytt, men nå fikk den ikke bensin, og bensinpumpen lagde morsomme lyder. Over og ut.
Turbo-HF Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Fått mekket litt mer på karosserivippen. Skal nok ikke være noe problem å holde en lett E30 oppe i luften med denne dimensjonen. [ Bilde ] Fått dreid til to stykk av dette (askling og boring til å snurre på) og boret inn fettnippler i de. [ Bilde ] Fikk lagt på syregrunning på chromefangerene etter mye om og men, ble litt reaksjoner på den gamle grunningen som var på bakfangeren som gjorde at det kokte litt. [ Bilde ] M-technik 1 plasten ferdig pusset, grunnet og våtslipt. [ Bilde ] Prøvemontert M-tech 1 front. Blir passe lav med rette senkesettet, med tanke på at dette er med originale fjærer... Målt meg frem til cirka 4-5 cm bakkeklaring i fronten. [ Bilde ] Måtte tette en eksoslekkasje, bleh... [ Bilde ] EU-godkjenningslooken. Fytti satan så stygg. [ Bilde ] Shiten ferdig lakket og klar for montering. [ Bilde ] Måtte så klart låne fronten fra dieselbilen på EU siden delene ikke ble lakket i tide, og en bakfanger fra den blå. Fikk jo kjørt bilen litt også, helt til den begynte å gå veldig veldig ujevnt. Viste seg visst at coilledningen bestemte seg for å besøke Mr. Dynamo, og deretter ble den slitt halvveis gjennom før jeg fikk stoppet bilen. Byttet pluggnett og prøvde på nytt, men nå fikk den ikke bensin, og bensinpumpen lagde morsomme lyder. Over og ut. Huffda, dette var jo ikke måte på uflax!
winchester Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Bilen som opptar meg for øyeblikket...
Markus E30 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Nice! blei gira på å sette på min eksos med rette rør
Markus E30 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hakke no sveise apparat så den ligger i et kleskap på rommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå