Gjest Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Dette er et område jeg har brydd meg særs lite om, så derfor må jeg spørre. Ble det noen gang levert haifinne antenne til e39? som ettermontering eller hva som helst? Min bil har dette, og jeg synes ikke det er direkte pent. Men aner ikke hvordan den er festa, så tør ikke bare rive den av heller... :S anbefalinger fra folk som har vært borti dette? bilen min har ikke navi eller noe, så mistenker at det er uorg og kun til pynt...
SweetBMW Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 uten navi eller tlf har du ikke antenne, mulighet for å poste bilde?? hvis den er uorg, mest sannsynlig, sitter den bare med dobbelteip :=)
Gjest Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 men har e39 vært levert med haifinne om den hadde tlf/navi da?? har desverre ikke bilde.. har vært frista til å prøve å fjerne den ja, men usikker på hvordan resultatet blir for lakken sin del..
pajoe Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Ingen av mine E39 har haifinne. Begge har org telefon, og har en 10 cm vanlig antennepisk på taket.
Gjest Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 nei er klar over at det ikke er normalt.. tenker mer på om det kom som en option senere? regner med at min ikke har noen funksjon. lurer egentlig mest på om den har eksistert til e39 originalt mot slutten i det hele tatt..
Odd-M Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Jeg har en liten antenne på 3-4 cm bak på taket
Gjest Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 sånn e60 haifinne sak? og vet du om den er original?
Odd-M Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Nei, det er en vanlig rund antenne. Har originalmontert telefon og regner med den er til det formålet. Har aldri sett E39 med haifinne.
Otis Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Om du ser her: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... n_systems/ Helt nederst, så ser du at det finnes runde antenner til e39, men ingen haifinne. Det fantes også antenner for montering på vindu, med en magnet? eller.no
Sjøbuse Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 kan jo være byttet ut orginal antenna med haifinne også. da kan det være dumt å bare rive den av.
Gjest Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 takker for svar! otis, odd-m, og sjøbuse konklusjonen blir da som følger; det finnes ingen original haifinne antenne til e39. Det betyr at den som står på min sansynligvis er en dummy. Det er dog en mulighet for at det er noe uorg ettermontert, og da er det dumt å bare bruke rå makt og se hva som skjer.
pajoe Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Løsningen er nok å ta jobben med å løsne taktrekk og isolasjon, og se om det går en ledning opp der.
Gjest Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 blir nok det, og da blir det ikke med det første... selv om jeg synes det er lite pent...
Gjest Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 greide ikke å motstå fristelsen, så jeg reiv den av.. den var bare lima på. Nå var det bare å få vekk det sinnsyke limet som henger igjen :S Og må nok til å polere/rubbe for å få bort merkene i lakken rundt der den lå mot taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå