Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtidig er det flere e46 M3 enn 130i på markedet vil jeg tro. Det gjelder bare å treffe rett kjøper. Tror jeg kanskje hadde gått for 130i selv i dette tilfellet. Eller kanskje ikke... Vanskelig valg. En 993 C4 gjør nytten til fjellet også :)

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Akkurat det samme har jeg tenkt CS! Da jeg har bikkje og er mye på hytta om vinteren tror jeg at 130i er et meget bra kompromiss mellom morro og praktiske hensyn.

er det sperre bak på 130i? hvis ikke så er vel m3 å foretrekke når du skal på hytta på fjellet?

ellers må jeg si at den 130i var skikkelig fin, hadde ikke hatt noe problem med å vist meg i den. Går nok mer en bra nok også til norsk bruk.

At E36 fanboysa kaller det frisørbil hadde jeg heller ikke akkurat tatt med nær av... de vet ikke mer disse fjortissa 8)

Så... går for 1ern.

Fulstendig enig! Selv om ///M er noe helt eget uansett.

Skrevet
":39gfdvi0]Samtidig er det flere e46 M3 enn 130i på markedet vil jeg tro. Det gjelder bare å treffe rett kjøper. Tror jeg kanskje hadde gått for 130i selv i dette tilfellet. Eller kanskje ikke... Vanskelig valg. En 993 C4 gjør nytten til fjellet også :)

Det var jo poenget mitt - det finnes flere rette kjøpere på E46 M3 enn en 130i.

Skrevet
Akkurat det samme har jeg tenkt CS! Da jeg har bikkje og er mye på hytta om vinteren tror jeg at 130i er et meget bra kompromiss mellom morro og praktiske hensyn.

er det sperre bak på 130i? hvis ikke så er vel m3 å foretrekke når du skal på hytta på fjellet?

ellers må jeg si at den 130i var skikkelig fin, hadde ikke hatt noe problem med å vist meg i den. Går nok mer en bra nok også til norsk bruk.

At E36 fanboysa kaller det frisørbil hadde jeg heller ikke akkurat tatt med nær av... de vet ikke mer disse fjortissa 8)

Så... går for 1ern.

Haha jaja, vis ikke 1serien er en dame bil så vet ikke jeg, klart de er bøse å kjøre med mye motor, men hadde ikke vært i tvil vis valget sto mellom en e46 m3 og 1 serie. Fjortiss kan du være selv i din 318 :D

Skrevet

130i har ikke sperre orginalt etter hva jeg vet, men denne har ettermontert Quaife differensialsperre.

hadde deffinitivt gått for 130i selv, har sett denne live og den er rå :)

Skrevet

Å eie en m3 blir lett frista å investere kr på grom deler. Jeg slet med å selge m3 den gangen, nå har jeg diesel og er ganske fornøyd.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt meg en 330cd e92, litte granne dyrere, men å eie den etter ett år vil gått opp i opp for m3. Og er lettere å selge senere også. Pluss du får mye mer bil for pengene.

Skrevet
Kanskje jeg er helt på vill spor.

Men 330cd er ikke mindre tøff enn de to nevnte modellene.

Jo den er den.. Den har en "d" som ikke passer inn. "d" har ikke noe med sportslighet å gjøre mener jeg.

Skrevet
Drøy påstand. E46 M3 er kanskje en av de vanskeligste bilene å selge, etter hva jeg har skjønt.

Det kan jeg bekrefte! Men til slutt var det bare å skrive den forbanna kontrakten og glemme dritten

Skrevet

Hehe, sportslighet ja, for meg så er sportslighet rask aksjelasjon, sitter bra i svingende og greit rå lyd. Noe 330 har samt de to andre. Kanskje taper litt på alt, men vinner garantert mye mer på utgift delen ;) det jeg ville fram til var for trådstarter kunne vurdere enda en modell til! Hvis han ikke har vurdert det tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...