Mjørgen Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Ja det nermer seg! utrolig godt å se gnisten ja ja blir flott den 635n din! har en slik på ønskelisten min jeg å! synes det er fint med litt motor skruing også jeg istede for den rust dritten Monterte splitter nye dørhåndtak i dag! Så nå blir de svarte Har bestilt nye emblemer til bakluka også! Så kjøpte jeg et 745 merke som skal byttes ut med 5 tallet så blir D M545i på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Lite skjedd i det siste da jeg ble far til en liten gutt på onsdag kommer vel som smått tilbake ettervert venter også på noe deler jeg trenger! Har muligens kjøpt meg enda ett sett med BBS RS 16" (venter på svar) Men ønskes kjøpt : LMM til 745 e23 m106 motor ønskes kjøpt Bosch nr 0280203022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Ingen som har LMM ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 1700 ish på ebay http://www.ebay.com/itm/BMW-7er-E23-745i-Turbo-Luftmassenmesser-Luftmengenmesser-Bosch-0280203022-ORIGIN-/151243608805?pt=DE_Autoteile&hash=item2336d252e5 ca 5k for orginal ny fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Tok bilen med på jobb og har sveisa så godt som ferdig eksos Nå tror jeg det meste av deler er på plass fikk lmm i dag også! Nå gjenstår D Sveise ett rør på eksosen under bil Sveise eksosfeste bak Lage rør og fester fra turbo til filter Intercooler og rør og feste/modifisere litt plass E34 m5 3,6 bremser foran E28 m5 stabbstag forran og bak Skifte mellomaksel opplagring Modifisere litt giroverføring Trekke til topp etter varmkjøring Og en skikkelig vask Nye dekk til RS felgene 225/45-16 foran og 245/45-16 bak Vet ikke når jeg rekker og bli ferdig til visning men satser på mai en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Dette blir en rå bil, igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Da er eksosen ferdig! Og ja bakpotta er ikke helt i midten skal en tanke til venstre! Går så treigt for tia skulle skjedd mye mere men er mangel på tid.. Ble noen timer i dag. Skulle montere e34 m5 bremser i dag men får ikke på 14" felg så må vente til jeg får nye dekk på BBS felgene Fikk skiften mellomaksel opplagring. Skiftet brille foringer. Fikset gir overføring og skiftet stabstag bak til e28 m5! Så fikk jeg spylt av noe dritt Så nå skal den hjem i garasjen igjen for og tilpasse rør fra turbo til LMM og luftfilter og intercooler montering Da kom jeg meg opp tidlig i dag og fikk hentet hjem bilen norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Her er link til min nye tråd på bimmeren.no http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=1274 Der oppdaterer jeg jevnlig hva som blir gjort med 545n! Kommer nåkk til og oppdatere denne tråden her også men ikke like ofte Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Her er en del bilder av det som har skjedd i D siste litt kort: tilpasset intercooler og 3" rør med PPF dumpventil. Lakkert alt svart så det ikke skal synes. Nye dekk på RS felgene med rett dim:) 225 50 16 foran og 245 45 16 bak. Håper på og få godkjent felger og dekk også! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Håhå, dette blir gromt! Sykt gjennomført bygg Skal du på GS-treffet i Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Takk for det du vet ikke enda.. Må se om jeg får bilen ferdig og kjørbar til da. Er den ferdig så kommer jeg med den men tar sikkert turen dit uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Fikset feste til LMM i dag og montert luftfilter. Mangler bare en 3" slange bit fra turbo til LMM den kommer iløpet av uka. og få på veivhusventilasjon slange så er det ikke så mye igjen i motor rom uten om og pynte på en del ting, slanger elnett osv.. Vakumrør ble også koblet til innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Her har det jaggu skjedd liten siden sist jeg var innom Blir gromt detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Ja her sjer D ting Knut vert på prøvetur med den å ting fungerer veldig bra.. Veldig lite igjen før visning nå.. Updater oftere på bimmeren.no i tråden min blir en update snart når jeg får gjort mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Da blir det en liten update her! Mere info på bimmeren.no : http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=1274 Bilen var denne uken på biltilsynet i Ålesund og ble godkjent uten mangler jeg er strålende fornøyd! Nå skal bilen nytes og brukes Noen bilder : Her ser dere vognkort merknader som kommer i D nye vognkortet hsd og Jås reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå