awt Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Kanskje litt off-topic dette, men ville bare informere om at Viasat4 sender serien Gumball 3000 med Erik & Mackan i morgen/kveld (onsdag) kl 20:35 og noen onsdager fremover. Det er to svensker som har med seg en nordmann som vant plassen gjennom Betsafe (som sikkert noen husker). Bilen de kjører en er Porsche Panamera. Jeg har sett litt av serien og den anbefales! Og fordi som trodde det bare var rå biler med i Gumball, så er det både en SsangYong Rexton og Hyundai i30 med i løpet. Sistnevnte er forøvrig norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Imorra dette ja? Holdt på svitsja meg ihjæl ikveld etter dette programmet jeg, for jeg trodde det begynte ikveld Ikke rart jeg ikke fant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Han Nordmannen er fra Averøya faktisk, her på Nordmøre Dette må jeg få med meg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jeg har alle episodene, hvis noen vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jeg ble skikkelig skuffet av denne serien. Var jo nesten bare om festingen/forberedelsene/humorinnslag, omtrent ikke noe fokus på kjøringen. Greit nok at det er et underholdningsprogram, men jeg kunne tenke meg å se hvertfall litt av kjøringen. Kanskje Gumball-styret ikke lar dem vise det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Var jo mye av reisen som var uten kjøring og da, f.eks tunnellen over til Frankrike og det at de ikke fikk lov til å kjøre gjennom Tyskland. Syns det var mest fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jeg har alle episodene, hvis noen vil ha Hvor har du lasta ner fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 De ligger i en viss sjørøverhavn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Takk for påminnelsen, hadde glemt tidspunktet. Må jo såklart få med meg dette når man først er gumball fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jeg ble skikkelig skuffet av denne serien. Var jo nesten bare om festingen/forberedelsene/humorinnslag, omtrent ikke noe fokus på kjøringen. Jeg trodde det var poenget? Kjøring på vei blir aldri interessant uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 T minus 7 minutes... Edit; Klokken i forumet her er jo helt kårni... Kvarter feil jo... Iallefall: T minus 6 minutes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Er dette fra 2009? Kenneth Moen var vel med her og kjørte show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 De svenskene var... irriterende. Men, masse bra damer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Er dette fra 2009?Kenneth Moen var vel med her og kjørte show Ja, han er med i de senere episodene. Men tror det er fra 2010 Har selv sett alle episodene. Ligger ute på de fleste x sider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Takker for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå