SofaKingFresh Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Kommet deg hjem, Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Vanvittig rått show! +1 Skam fett!! Btw, syns jeg så en med sort BMW t-sjorte i all køen. Noen? Jeg har på meg ///M Power med konturene av E30M3 i sort Var vel den eneste i salen som ropte JA!! når Jeremy spørte om det var noen som hadde M3!haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Beste showet jeg har sett på evigheter Sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Siste tilbakemeldingene lover bra!! Skal se det kl. 15 i morgen og får nok ikke sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Siste tilbakemeldingene lover bra!! Skal se det kl. 15 i morgen og får nok ikke sove i natt Utrolig... jeg fikk ikke sove natten før jeg skulle hente min tidligere Porsche 928S i 1985 (tilsvarer sånn nogenlunde en Porsche Panamera Turbo idag), men ellers har jeg sovet godt. Hvis motoren i din Ferrari 348 GTS er OK og ikke trenger en total og svindyr overhaling har du svært gode grunner til å miste nattesøvnen. En 348 GTS i toppform er sannelig ikke til å spøke med.... vi snakker E46 M3 CSL ytelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Skal få den på veien, koste hva det vil! Men nå blir dette vel litt off topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Men nå blir dette vel litt off topic Que.... off topic?... En Ferrari er da aldri off topic.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Vanvittig rått show! +1 Skam fett!! Btw, syns jeg så en med sort BMW t-sjorte i all køen. Noen? Jeg har på meg ///M Power med konturene av E30M3 i sort Var vel den eneste i salen som ropte JA!! når Jeremy spørte om det var noen som hadde M3!haha Jeg ropte ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 dette er det RÅESTE jeg har opplevet i hele mitt liv tror jeg.. satt med frysninger i begynnelsen av glede hehe.. strekker alle mine ti tommeltotter opp! kånge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Vanvittig rått show! +1 Skam fett!! Btw, syns jeg så en med sort BMW t-sjorte i all køen. Noen? Jeg har på meg ///M Power med konturene av E30M3 i sort Var vel den eneste i salen som ropte JA!! når Jeremy spørte om det var noen som hadde M3!haha Hehe, hørte deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Sinnsykt show!!! Synd det var så mye musikk så man ikke hørte lyden av de bilene! Og de 4 motorsyklistene inni den kula! WOOW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Vanvittig rått show! +1 Skam fett!! Btw, syns jeg så en med sort BMW t-sjorte i all køen. Noen? Jeg har på meg ///M Power med konturene av E30M3 i sort Var vel den eneste i salen som ropte JA!! når Jeremy spørte om det var noen som hadde M3!haha Skulle rope selv Da satt du litt til høyre for meg:p Stod du sammen med dama de eller noe når folk var på vei ut? Sofa: i bilen på vei nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ikke si noe som skjer da! Har ikke vært der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 det kjører masse biler utpå golver! hah! der tenker jeg showet er ødlagt for din del Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 det kjører masse biler utpå golver! hah! der tenker jeg showet er ødlagt for din del Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå