Gå til innhold

Top Gear Live, flere som skal?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

svimmel ? pyse.

Men show med STIG skjønte jeg ikke helt! bilene sprang jo bare :P

Ja!

Hadde sølvbilletter og kjente eksos siget mer eller mindre opp. De som hadde gullbilletter hadde vel muligens ingen ting å klage på, men meg inkl gutta som jeg var sammen med begynte nesten å bli grønne i slutten av showet.

jeg hadde gullbillett og satt på rad 5, men kjente godt eskos etc jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tydeligvis bare jeg og fruen som syns dette ikke var noe særlig. De gjorde jo nesten ikke annet enn å lese replikker rett ut av manus, og bilkjøringen var bare det samme greine om og om igjen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeligvis bare jeg og fruen som syns dette ikke var noe særlig. De gjorde jo nesten ikke annet enn å lese replikker rett ut av manus, og bilkjøringen var bare det samme greine om og om igjen :?

jeg synes showet var knallbra jeg, og kunne fint sett det en gang til om jeg hadde billett til neste show.

Men tildels enig på argumentet ditt, jeg synes det ble noen deler som var litt for like, med liten variasjon. altså, her snakker jeg om de delene som egentlig gikk på drifting/sladding. dette gikk igjen med focusene, car-mageddon, Tokio-drift, etc... og jeg synes vel egentlig at clarkson, may og hamster kunne vært mer "tilstede" under showet. men når alt kom til alt synes jeg det var helt konge. :applause:

jeg synes derimot at backstage-runden var tragisk.

dytte noen hundre mennesker igjennom en trang passasje, og høre noen innøvde opplesninger av facts om bilene. her kunne vel absolutt programlederne også deltatt, noe jeg tror hadde gjort hele saken bedre.

det var også skuffende for mitt vedkommende var at ikke alle bilene i showet var framme. bl.a. aston'en og m3'n stod gjemt i kulissene. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter min kalkulering så var det vel nermere 1000 som skulle backstage etter hvert show? eller?

og alle måtte ned en trapp som kunne ta to, kansje 3 personer i bredden :) så ja, backstage ble litt langdradd og trang..

må huske at om "de tre vise menn" skulle vert mer tilstede på showene så hadde de nok ikke klart 3-4 show hver dag i 4 dager.. de må hvile litt også :) de er ikke maskiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Backstagen var bare forferdelig, ikke verdt penga overhodet.. Hadde litt høye forventninger og forventa at vi fikk komme litt nærere bilene, se inni dem etc. Nå sto vi bak et sperrebånd, det å stoppe for å se på detaljer var det ikke tid til da det gikk en "kø" langs sperrebåndet og alle skulle gå langs denne.

Kjøringa på showet fra festlig den, men litt lei all brekkinga på den lille plassen, bilfotballen var kjempeartig :) Missunte "deltagerne" i bilfotballen stort..

Samtidig var det fin pyroteknikk ble litt varm i trynet et par ganger på rad 6 hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Showet var kult nok det,men merket at jeg ble litt småirritert da vi hadde stått en halv evighet i kø for å komme oss inn i backstageområdet og det første jeg får høre når jeg drar frem kameraet, er "Vær så snille å fortsette fremover nå,følg på."

Rakk jo fanken ikke å se ordentlig på noen av bilene..

Var en liten højdare at da vi skulle ta bilder av carmageddon-bilene,drev de og funkjsonstestet mitraljøsene på 911'en. Fytte helvete for en lyd i det bunkersrommet!

Alt i alt en bra dag og et kult show!

Merket at gutta var slitne,de var hese og så litt herja ut,men slutten av en sånn turnè er nok ikke bare bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også litt skuffet. var artig med trioen på gulvet. men det føltes mer som et bil/stunt show enn et top gear show. mye ensformig bilkjøring som nevnt over. og mye av showet var uten de 3 hovedpersonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det føltes mer som et bil/stunt show enn et top gear show. mye ensformig bilkjøring som nevnt over. og mye av showet var uten de 3 hovedpersonene.

+1... Sant det... Forventa å se mer av de tre... Men men, gøy å få sett dem hvertfall og etter tilbakemeldinger fra oven så var det like greit med sølvbilletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...