Gå til innhold

Top Gear Live, flere som skal?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snakket litt med James May og fortalte at mange av oss medlemmer her på Bimmers kommer til showet, han lo litt og fortalte at dette måtte han fortelle videre og da spesielt til Jeremy, siden han liker å "disse" bmw.

James May ble overasket over at det fantes en bmw side her i norge med over 20000 medlemmer, dette beviste bare at vi i norge har sansen for biler med komfort og stil :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som ikke er så veldig kjent i oslo og/eller rundt spekrum så er det en veldig fin pub i samme bygg rett siden av inngang 3, her burde det være plass nok til en del Bimmers folk, så jeg foreslår at dere kan møtes der for en øl eller tre, så sees vi kanskje der etter showet.

Jeg skal bo på Hotel Spectrum, så da er vel den puben rett rundt et hjørne eller noe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som ikke er så veldig kjent i oslo og/eller rundt spekrum så er det en veldig fin pub i samme bygg rett siden av inngang 3, her burde det være plass nok til en del Bimmers folk, så jeg foreslår at dere kan møtes der for en øl eller tre, så sees vi kanskje der etter showet.

Jeg skal bo på Hotel Spectrum, så da er vel den puben rett rundt et hjørne eller noe? :P

ikke mange metrene nei, puben ligger da på andre siden av spekrum mot oslo S og "Plaza"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...