flobben Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Tror dette blir bra... har sølvbilletter klokken tolv lørdag... blir nok rett på byen etter det blir en lang og slitsom dag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Snakket litt med James May og fortalte at mange av oss medlemmer her på Bimmers kommer til showet, han lo litt og fortalte at dette måtte han fortelle videre og da spesielt til Jeremy, siden han liker å "disse" bmw. James May ble overasket over at det fantes en bmw side her i norge med over 20000 medlemmer, dette beviste bare at vi i norge har sansen for biler med komfort og stil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 For de av dere som ikke er så veldig kjent i oslo og/eller rundt spekrum så er det en veldig fin pub i samme bygg rett siden av inngang 3, her burde det være plass nok til en del Bimmers folk, så jeg foreslår at dere kan møtes der for en øl eller tre, så sees vi kanskje der etter showet. Jeg skal bo på Hotel Spectrum, så da er vel den puben rett rundt et hjørne eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 For de av dere som ikke er så veldig kjent i oslo og/eller rundt spekrum så er det en veldig fin pub i samme bygg rett siden av inngang 3, her burde det være plass nok til en del Bimmers folk, så jeg foreslår at dere kan møtes der for en øl eller tre, så sees vi kanskje der etter showet. Jeg skal bo på Hotel Spectrum, så da er vel den puben rett rundt et hjørne eller noe? ikke mange metrene nei, puben ligger da på andre siden av spekrum mot oslo S og "Plaza" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Aha, den ja! Da vet jeg hvor den er! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Nærmer seg nå :D:D Fredag kl 20 00 bærer det løs for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Champs sportsbar mener jeg den heter, går forbi døra deres nesten hver dag men husker ikke hva den heter engang..... Sonja Henies plass 2, mener jeg er gateadressen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 noen som er interessert i 2 stk sølvbiletter til søndag klokken 12?? send meg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Buss går herfra klokka 11:30 på Fredagen. Kan si jeg har sommerfugler i magen nå. Gleder meg som en feit unge på Mac'ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ikke lenge til nå!! Lørdag kl 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lørdag 18:00 her, gleder meg greit ja Rett på byen etterpå, hva med å avtale treffplass for bimmers-medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Sændag kl 15:00 bronze billett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Skal dit med jobben på fredag efta, blir nok et drøyt show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 jeg skal på siste show på søndag. måtte bli det showt for det sies at siste show skal de ta helt av siden biler og slikt ikke skal brukes flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Søndag kl.15 her,gleder meg som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå