Gå til innhold

David sin E46 - EU-godkjent og solgt! - 25.Nov.11

dav-a
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

YEAH! Endelig!! Deler fra GS 8)

Lar bildet tale for seg..

to9bzbv6czk8nxknpqy3.jpg

I tillegg så har jeg fått kjøpt en bmw trykket genser med navnet mitt på, str XL. Var litt for stor, så har bestilt enda en i Large som kommer snart :P ble fikset hos Colorprof i Tønsberg

Bilde!

8pd83lt5kyppqei7v8yn.jpg

htgv3qp00qneqe73caac.jpg

:)

Bilde av bil med nye blinkers kommer i nærmeste fremtid!

På toppen av det hele av dagens update, så kan jeg røpe at de originale 16" felgene mine med dekk kanskje går for 2,9 til en fra forumet her :) Så blir det muligens flotte sommerfelger på i løpet av vinteren :D

Blir fint dette :D men må få kjøpt deg sølvbelagte blink pærer så du får vekk eggeplommen :wink: var innom GS på mandag og kjøpte 4stk, utrolig hva slike småting kan gjøre. Skal laste opp før - etter bilde, så lar jeg det tale for seg selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fint dette :D men må få kjøpt deg sølvbelagte blink pærer så du får vekk eggeplommen :wink: var innom GS på mandag og kjøpte 4stk, utrolig hva slike småting kan gjøre. Skal laste opp før - etter bilde, så lar jeg det tale for seg selv 8)

Riktig, gjør det :D Tenk en det på det selv, men etter min mening synes jeg eggeplommen er litt fin på sin måte. Kanskje jeg blir overbevist når jeg ser bilde fra deg, finner vi vel ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvite blinkers montert rundt hele! Kom på totalt akkurat 2000kr

Her er også mine første bilder av nyvasket bil med Angel Eyes fra Biltema

Bilder fra Statoil, Kilen

8glo7bz8guiv072zynsl.jpg

142j45e3p3xbhlohmnzq.jpg

ah3tgwxxelrb6vfksdh5.jpg

US Style, skjer ved at du tar av kontakten til park pærene, da blir det blinkers fremme i steden som er parklys. Måtte bare teste, men fisket AE tilbake igjen to dager etter bildet ble tatt.

anqb3dhnxi8ogfg2md3o.jpg

Nå har jeg kjørt omtrent 6300km med bilen siden jeg fikk den

Var på på 173 $$$ når jeg kjøpte den

q88k5k86ve3mept47txt.jpg

Er det normalt at E46 99 ikke har klokke funksjon i dashen, eller hva det skal være?

Jeg også også røpe at jeg har fått en fin pakke av Elutstyr.no !

Update ang. pakken kommer snart O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være klokke i dashen ja :) Må kanskje stillest inn.

hmm.. Trudde jeg også, men har prøvd alt og alle knapper i dashen og fant ikke ut av noen ting :o Noen som vet hva jeg kan gjøre, om det er noe kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vridde på pinnen* som stikker ut av instrumentet glasset, og holdt inne. Da ville klokka begynne å forandre seg.

* = den som er lik den du resett'er km trip teller'n med.

Jeg hadde en e46 2000 modell som forrige bil, og dette funket gull :) Den hadde ikke Bord Computer, vet ikke om du har det ? Da er det kanskje en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bord Computer trur jeg ikke at jeg har :/

Ja, har prøvd å stille med den "stangen" men den sitter helt fast. Kun resette ved å dytte innover, ikke noe annet funker.. veldig rart..

Kan forhøre meg med BMW forhandler. Bmw e46 2000 mod har vel litt mer utstyr en min tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hmm.. prøve å tulle med batteriet her om dagen for å se om jeg fikk liv i klokka. Men det gjorde jeg ikke, prøve en gang til en annen gang.

MEN, update!

Jeg har et fint bilde å vise frem :)

77w6tu8z7aoo5nygnxe0.jpg

Ja, det stemmer!! Montert anlegg! Selve basskassen og forsterkeren låner jeg bare midlertidig, men skal kjøpe meg basser snart.

Lagt 20mm2 Ground Zero kabler i bimmern og prøver ut med kjetil sin kicker 2x10" med en kicker

panelforsterker på 700watt

t8kmapr2bxwfvro5i3um.jpg

Kablene kjøpte jeg på http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_341_202&products_id=797 og er veldig fornøyd med service og kvalitet. Kan sterkt anbefale den siden! Signal kabelen er skikkelig godt isolert, og strøm kablene har perfekt tykkelse for mitt bruk og for å gå gjennom torpedoveggen eller brannmuren som det blir kalt på bmw :)

72a0ljw1lgw3prw5ofe5.jpg

Den store forsterkeren er på kassa til Kjetil som jeg låner nå, og den lille gamle er nå min. Betalte 500 for den :) Lånte også bildet hans, håper ikke han skyter meg for det :P

Begynner å bli ganske fornøyd med bilen nå, ja! :) En stilig hovedenhet og innvendige høyttalere er vel neste oppgradering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ja, på tide med litt nytt :)

Kan stolt meddele at jeg har endelig kjøpt inn sommerfelger m/dekk

-Teknisk: 8x18" GS Bildeler gullfelger med 235/40-18 Goodyear Eagle F1 som er omtrent en sesong igjen på.

17obzwtrdxxvxv61j098.jpg

y4i069ba06welkeq1r66.jpg

g1pwxjkwmi6xe722y6b3.jpg

Passer perfekt på bilen, og er stor fornøyd! Kjøpte de av RemiE39 for seks lapper, så all takk til han :D

Meen, så har jeg et spørsmål. Pappa ringe med biltilsynet, og fikk vite at de er ulovlig store og breie? Det som var max på min bil var 17" med 220 eller noe av størrelse.. Men vet ikke om dette var E46 eller E36 egentlig. Noen som vet om disse jeg har er 100% lovlig på min bil?

Ellers noen tanker om hva dere synes? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil. Jeg har godkjent 9x19 med 235/35 på min E46 sedan. Stemplet i vognkortet.

Det som kan gjøre at den de felgene ikke blir godkjente på bilen er om innpresset er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil. Jeg har godkjent 9x19 med 235/35 på min E46 sedan. Stemplet i vognkortet.

Det som kan gjøre at den de felgene ikke blir godkjente på bilen er om innpresset er feil.

Ok. Men må jeg godkjenne for å bruke felgene, eller er det bare å kjøre? Trur ikke det er feil innpress, ser ikke slik ut i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøre så lenge du ikke blir stoppet. Blir du det får du mangellapp og må inn og vise bilen til Biltilsynet for godkjenning. Men er innpresset riktig er det jo like greit å ta det med en gang. Innpresset skal ikke overskride 7.5mm den ene eller andre veien på hvert hjul. Dvs. sporvidden kan forandres max. 15mm på hver aksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...