Gå til innhold

David sin E46 - EU-godkjent og solgt! - 25.Nov.11

dav-a
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal være klokke i dashen ja :) Må kanskje stillest inn.

hmm.. Trudde jeg også, men har prøvd alt og alle knapper i dashen og fant ikke ut av noen ting :o Noen som vet hva jeg kan gjøre, om det er noe kan gjøre med det?

Klokka kommer vel frem om du trykker på OBC knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode kommentarer!! :D

Ja, får vel bestille time for godkjenning nå snarest mulig. Trur at jeg skal ha EU-godkjenning neste år? Må kanskje ha disse hjulene i bilen på vei opp, er vel kanskje ikke så lurt å kjøre med de opp for å få dem godkjent

Hvor mye koster det for evt. å få det godkjent om det går bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være klokke i dashen ja :) Må kanskje stillest inn.

hmm.. Trudde jeg også, men har prøvd alt og alle knapper i dashen og fant ikke ut av noen ting :o Noen som vet hva jeg kan gjøre, om det er noe kan gjøre med det?

Klokka kommer vel frem om du trykker på OBC knappen?

OBC knappen? er det den sorte lille pinnen i dashen? Hvis ikke så har jeg ikke sett noen sånn knapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBC knappen sitter på enden av blinklyshendelen. Ikke alle ble levert med denne.

"BC" knappen på enden her:

md_61318363668.jpg

Men har du prøvd å vri på begge pinnene? Husker aldri hvilken det er. Jeg måtte ta i litt for at det skulle skje noe første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får vel bestille time for godkjenning nå snarest mulig. Trur at jeg skal ha EU-godkjenning neste år? Må kanskje ha disse hjulene i bilen på vei opp, er vel kanskje ikke så lurt å kjøre med de opp for å få dem godkjent

Du setter hjulene på bilen før du skal godkjenne..

Jeg blei stoppa i teknisk med 19" 8,5 og 9,5 brede..

Gikk greit på visning, han klaget på at jeg hadde forskjellig dekkdim forran og bak, men viste han en brosjyre med orginale BMW felger der det var 8,5 og 9,5 felger..

Han godtok det etter mye mas og skrev "Godkjent med 215/35/19 og 235/30/19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBC knappen sitter på enden av blinklyshendelen. Ikke alle ble levert med denne.

Men har du prøvd å vri på begge pinnene? Husker aldri hvilken det er. Jeg måtte ta i litt for at det skulle skje noe første gang.

Riktig. Nei, har ikke en slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter hjulene på bilen før du skal godkjenne..

Jeg blei stoppa i teknisk med 19" 8,5 og 9,5 brede..

Gikk greit på visning, han klaget på at jeg hadde forskjellig dekkdim forran og bak, men viste han en brosjyre med orginale BMW felger der det var 8,5 og 9,5 felger..

Han godtok det etter mye mas og skrev "Godkjent med 215/35/19 og 235/30/19"

jaok, trur det skal gå bra jeg. Blir deilig å få det overstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Nei, har ikke en slik

Hvis du ikke har en slik knapp så vet jeg rett og slett ikke, på min E46 er det OBC som henter frem klokka i dashen samt også tempratur og alle sånne funksjoner. :) Men har du ikke brukermanualen til bilen? står garantert der, eller søk etter manual på google. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...