///Kristian Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Dette ble bra, David Min er godkjent med 9,5 bak, med 265 bredde på dekkene Bare å kjøre til du evt blir stoppa i teknisk vel, også gjøre noe med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Det ble fint david Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Fin bil og kule felger. Kan liksågodt godkjenne felgene samtidig som du tar EU godkjenning hos biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Skal være klokke i dashen ja Må kanskje stillest inn. hmm.. Trudde jeg også, men har prøvd alt og alle knapper i dashen og fant ikke ut av noen ting Noen som vet hva jeg kan gjøre, om det er noe kan gjøre med det? Klokka kommer vel frem om du trykker på OBC knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Takker for gode kommentarer!! Ja, får vel bestille time for godkjenning nå snarest mulig. Trur at jeg skal ha EU-godkjenning neste år? Må kanskje ha disse hjulene i bilen på vei opp, er vel kanskje ikke så lurt å kjøre med de opp for å få dem godkjent Hvor mye koster det for evt. å få det godkjent om det går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Skal være klokke i dashen ja Må kanskje stillest inn. hmm.. Trudde jeg også, men har prøvd alt og alle knapper i dashen og fant ikke ut av noen ting Noen som vet hva jeg kan gjøre, om det er noe kan gjøre med det? Klokka kommer vel frem om du trykker på OBC knappen? OBC knappen? er det den sorte lille pinnen i dashen? Hvis ikke så har jeg ikke sett noen sånn knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 OBC knappen sitter på enden av blinklyshendelen. Ikke alle ble levert med denne. "BC" knappen på enden her: Men har du prøvd å vri på begge pinnene? Husker aldri hvilken det er. Jeg måtte ta i litt for at det skulle skje noe første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Takker for gode kommentarer!! Ja, får vel bestille time for godkjenning nå snarest mulig. Trur at jeg skal ha EU-godkjenning neste år? Må kanskje ha disse hjulene i bilen på vei opp, er vel kanskje ikke så lurt å kjøre med de opp for å få dem godkjent Hvor mye koster det for evt. å få det godkjent om det går bra? Du setter hjulene på bilen før du skal godkjenne.. Jeg blei stoppa i teknisk med 19" 8,5 og 9,5 brede.. Gikk greit på visning, han klaget på at jeg hadde forskjellig dekkdim forran og bak, men viste han en brosjyre med orginale BMW felger der det var 8,5 og 9,5 felger.. Han godtok det etter mye mas og skrev "Godkjent med 215/35/19 og 235/30/19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 OBC knappen sitter på enden av blinklyshendelen. Ikke alle ble levert med denne."BC" knappen på enden her: Men har du prøvd å vri på begge pinnene? Husker aldri hvilken det er. Jeg måtte ta i litt for at det skulle skje noe første gang. Riktig. Nei, har ikke en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Takker for gode kommentarer!! Ja, får vel bestille time for godkjenning nå snarest mulig. Trur at jeg skal ha EU-godkjenning neste år? Må kanskje ha disse hjulene i bilen på vei opp, er vel kanskje ikke så lurt å kjøre med de opp for å få dem godkjent Hvor mye koster det for evt. å få det godkjent om det går bra? Du setter hjulene på bilen før du skal godkjenne.. Jeg blei stoppa i teknisk med 19" 8,5 og 9,5 brede.. Gikk greit på visning, han klaget på at jeg hadde forskjellig dekkdim forran og bak, men viste han en brosjyre med orginale BMW felger der det var 8,5 og 9,5 felger.. Han godtok det etter mye mas og skrev "Godkjent med 215/35/19 og 235/30/19" jaok, trur det skal gå bra jeg. Blir deilig å få det overstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 OBC knappen sitter på enden av blinklyshendelen. Ikke alle ble levert med denne."BC" knappen på enden her: Men har du prøvd å vri på begge pinnene? Husker aldri hvilken det er. Jeg måtte ta i litt for at det skulle skje noe første gang. Riktig. Nei, har ikke en slik Hvis du ikke har en slik knapp så vet jeg rett og slett ikke, på min E46 er det OBC som henter frem klokka i dashen samt også tempratur og alle sånne funksjoner. Men har du ikke brukermanualen til bilen? står garantert der, eller søk etter manual på google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Ja, skal sjekke brukermanualen og kanskje stikke innom BMW forhandler å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 I mellomtiden jeg finner ut hva jeg kan gjøre med "klokka", kan jeg legge ut noen sommerbilder jeg har tatt Dette er de tre beste bildene av 300 bilder som ble tatt 12.04.11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Flotte bilder david Jeg skal dra og ta bilder på bp stasjonen jeg og en dag :9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Flotte bilder david Jeg skal dra og ta bilder på bp stasjonen jeg og en dag :9 Thanks! Ja, du får si ifra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå