Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heftig.

Av det jeg ser selv ville det være mest forsvarlig å snu kjøreretningen med tanke på det nye svingen etter langsletta som kan være farlig med dagens kjøreretning. Men vi får se hva som skjer.

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Utifra sandfellene på bildet så vil kjørerettningen være som den alltid har vært, med klokka.

ville vært rart å kjørt andre veien

Skrevet
Er noe galt med proposjonene ja. eller så har de flyttet på tårnet!!

ser moro ut dette. Svingen etter langstrekka ser jo spenende ut!! Blir vel neppe klar til sesongstart dette!!

tror ikke de har lagt så mye tid i det å proposjonere illustrasjonen helt riktig bare, så det er derfor det ser litt feil ut.

Graving og grunnarbeidet har allerede begynt, og om skjemaet blir holdt sånn tålig greit vil de være ferdig ens tund før sesongen starter :D

Skrevet
Er noe galt med proposjonene ja. eller så har de flyttet på tårnet!!

ser moro ut dette. Svingen etter langstrekka ser jo spenende ut!! Blir vel neppe klar til sesongstart dette!!

tror ikke de har lagt så mye tid i det å proposjonere illustrasjonen helt riktig bare, så det er derfor det ser litt feil ut.

Graving og grunnarbeidet har allerede begynt, og om skjemaet blir holdt sånn tålig greit vil de være ferdig ens tund før sesongen starter :D

Vi var der i helga å kjørte, alt var urørt , har de starter denne uka ?

Skrevet
Utifra sandfellene på bildet så vil kjørerettningen være som den alltid har vært, med klokka.

Det er korrekt, men i en tidlig fase av prosjektet så snakket de om å snu kjøreretningen, men det har sikkert blitt endret på med tanke på hvordan sandfellene på tegningen er plassert.

Skrevet
Syntest det stort sett ser lovende ut, men litt skuffet over at det er 2 lange sletter (det er jo mer eller mindre rettstrekke den høyresvingen helt til venstre).

Det er vel det folk vil ha. Har vært på flere treff på våler i år hvor man ikke har brukt nye biten fordi tilbakemeldinger fra tidligere treff er at det er for svingete (!!). Helt utrolig spør du meg.. Hva blir det neste? Ovalbane?

Skrevet
Syntest det stort sett ser lovende ut, men litt skuffet over at det er 2 lange sletter (det er jo mer eller mindre rettstrekke den høyresvingen helt til venstre).

Det er vel det folk vil ha. Har vært på flere treff på våler i år hvor man ikke har brukt nye biten fordi tilbakemeldinger fra tidligere treff er at det er for svingete (!!). Helt utrolig spør du meg.. Hva blir det neste? Ovalbane?

bortskjemte folk, som aldri blir fornøyde, veldig ofte er folk misfornøyde fordi at banen ikke tilfredstiller deres egenbil, kontra og bygge om bilen så den matcher snittet av norske baner.

Skrevet

bortskjemte folk, som aldri blir fornøyde, veldig ofte er folk misfornøyde fordi at banen ikke tilfredstiller deres egenbil, kontra og bygge om bilen så den matcher snittet av norske baner.

skjønner dem godt jeg, mye tøffere å sladde i 200 nedover ei slette:) men best av alt er lange svingete partier me slakke svinger

Skrevet

En del av gravebildene er eldre tror jeg. Forøvig er byggingen av Crossbanen i full gang. Barnecrossbanen er ferdig, depoområdene til crossen er ferdig, og enduroløpe er under oppbygging.

Skrevet
En del av gravebildene er eldre tror jeg. Forøvig er byggingen av Crossbanen i full gang. Barnecrossbanen er ferdig, depoområdene til crossen er ferdig, og enduroløpe er under oppbygging.

kan stemme det ja, var mange som kjørte cross når vi var der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...