hagenisse Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 skjønner dem godt jeg, mye tøffere å sladde i 200 nedover ei slette:) men best av alt er lange svingete partier me slakke svinger Sladde i 200 ja? Flink sjåfør du skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 skjønner dem godt jeg, mye tøffere å sladde i 200 nedover ei slette:) men best av alt er lange svingete partier me slakke svinger Sladde i 200 ja? Flink sjåfør du skjønner jeg. nei, har ikke interessen av å kjøre fort lengre.. men det er ikke noe problem med litt trening og 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Vi var der i helga å kjørte, alt var urørt , har de starter denne uka ? De har startet med grunn arbeidet for en stund siden, men de har enda ikke begynt inntil banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 nei, har ikke interessen av å kjøre fort lengre.. men det er ikke noe problem med litt trening og 500hk Tja.. på dagens rudskogen eller våler skal du ha rimelig heftig bil for å i det hele tatt nå 200.. I tillegg skal du sladde i de hastighetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 En del av gravebildene er eldre tror jeg. Forøvig er byggingen av Crossbanen i full gang. Barnecrossbanen er ferdig, depoområdene til crossen er ferdig, og enduroløpe er under oppbygging. kan stemme det ja, var mange som kjørte cross når vi var der Jepp, klubben min. Derfor jeg går på krykker, crossuhell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 nei, har ikke interessen av å kjøre fort lengre.. men det er ikke noe problem med litt trening og 500hk Tja.. på dagens rudskogen eller våler skal du ha rimelig heftig bil for å i det hele tatt nå 200.. I tillegg skal du sladde i de hastighetene? sto i gatebilbladet at alm-brødrene hadde 200 i sladd nedover strekka i hvertfall, så bør vere mulig? om ikke så i hvertfall så stor fart du får i sladd bortover der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 sto i gatebilbladet Ja, alt som står i det bladet er sant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 sto i gatebilbladet Ja, alt som står i det bladet er sant.... nei, jeg syns også det virka langt i fra sannheten. Kjørte en megasur 318 på rudskogen, var det 150 vi hadde eller noe i den duren. Sakte og kjip bane var det i hvertfall, en gang og aldri mer.. men nå er det håp for banen ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 hadde 240 på bakhjula ut av breisladden tror ikke vi hadde mer en 180 max på langsletta. fort nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Med hva slags bil dirty? Jeg klarte 220 på hjula med 225/45-17 med 480 hjul hk ut Langsvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Med hva slags bil dirty?Jeg klarte 220 på hjula med 225/45-17 med 480 hjul hk ut Langsvingen. blaut og tømte 4 gir i sladd m3 3.2 hadde aldri gått vis det var tørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Er jo ekte fart som er poenget, ikke hva som måtte stå på speedometeret under sladd. En M3 3.2 når neppe noe særlig mer enn 170 når den prøver kjøre alt den kan nedover strekka, og har trolig godt under 90 i langsvingen. Det går jo ikke fortere når man kjører sidelengs akkurat.. Mao, men slædder rundt langsvingen i kanskje 70 og fortsetter nedover strekka i rundt 100...? Men.. har man 500hk kan man jo prøve. Kjør alt man kan rett frem nedover strekka og så uten å bremse kast den over i slædd på slutten. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Banen blir nok bra den,men syns en lang sving til og nesten ei lang side til er dumt. Men svingen etter langslettea er konge da. Men nå blir det vel så dyrt å leie, at vanlige dags leier kommer det til å bli mindere av. For her i Norge skjønner de ikke Ikea prinsippe på sånne ting. Selge billig og mye. Setter dem ned bane leia, så er banen bort leid vær dag. I år var det mange ledige dager. Året før, når det var noe billigere, var det få dager ledig. På Våler er det jævla dyrt, og der står banen nesten u rørt. De burde prøve på å ha minst en dag i uka, det kan leies runder, som på Ringen feks. De burde jo ha en del kr på bok, siden det ikke er kosta på mye der de siste åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Er jo ekte fart som er poenget, ikke hva som måtte stå på speedometeret under sladd. En M3 3.2 når neppe noe særlig mer enn 170 når den prøver kjøre alt den kan nedover strekka, og har trolig godt under 90 i langsvingen. Det går jo ikke fortere når man kjører sidelengs akkurat.. Mao, men slædder rundt langsvingen i kanskje 70 og fortsetter nedover strekka i rundt 100...? Men.. har man 500hk kan man jo prøve. Kjør alt man kan rett frem nedover strekka og så uten å bremse kast den over i slædd på slutten. Lykke til! klarer over 200 vis du ikke sladder i breisladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Aldri om du klarer rèelle 200 km/t med en orginal M3 3.2 ned langsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå