Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vel legge ut et prosjekt her jeg også. Kanskje ikke like spektakulært som mange andre, men for de med E90 er det kanskje interessant.

Bilen er en sort 07 318d.

Planer er:

Coilovers: X

Felger: X

Spacere 15mm: X

Svarte nyrer: X

Muligens M-tech: O

6unwasgxscgyno02602d.jpg

tz9wx5qzz0kabzh76xat.jpg

cwxjn3vka4rj18fi100y.jpg

• 2 weeks later...
  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det manglet en del deler i Spax settet, men Morgan hos GS ordnet kjapt opp. Takker for flott service :applause:

Skrevet

Hadde samme senkesett på min e90, mangla deler da også. å etter en måned så knakk den ene framdemperen. Så gikk det 3 uker til så knakk den andre. Å jeg måtte betale får nye, drittmerke!! :evil:

Skrevet

Jøss. Det lover ikke godt. Men hvorfor måtte du betale? Det er jo 2 års garanti?

Hvor på demperen knakk de forresten?

Edit: Og ikke minst... hvilket merke endte du opp med etterpå?

Skrevet

Ikke rare oppdateringen, men felger ble bestilt fra utlandet i går. Det blir 19 tommere.

Satser på en clean litt voksen stil. Ikke noe lepper eller stæsj.

• 2 months later...
Skrevet

Da er det på tide med oppdatering.

Har fått felgene for en god stund siden. Dekk ligger også klare, mangler bare noen til å montere dem sammen.

Har også bestilt spacere. For de som er interessert i E90 skal jeg forklare litt nermere hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Felgene som er kjøpt inn er 10" breie bak og kommer i ET37. Dette funker helt ok, men noen av gutta som kjører aggressivt offset kjører med felgene som er laget til E46 M3. Disse kommer i ET22. Jeg er usikker på om jeg ønsker å valse og løsningen ble da å handle ET37 og samtidig kjøpe 15mm spacere. 37-15 gir 22mm og jeg har da muligheten til selv å velge.

Beklager dårlige mobil bilder.

kgrkxd3l6q69j26pg1ou.jpg

bf7xdlsjic7lp5a5aokk.jpg

sczfredsly6e8pm8az95.jpg

q9uatyzdkp7yt0y62b81.jpg

Sniker inn et bilde av kjøteren som fryser ;)

ms_spacers.jpg

98wxbkhz1cdjmlpuu50r.jpg

Her er looken jeg går for.

Skrevet

Blir bra dette vel?? Samme merke som jeg har tenkt på! Men en annen modell :)

Hvem kjøpte du fra? Har planer om å bestille fra wheeldude.com, men har ikke kontaktet dem ang. frakt ennå. Håper ikke det er lang leveringstid......

Skrevet

Jeg har felger på vei fra Wheeldude. de skulle ha ca. 6000 i frakt levert på døra. Jeg oppretta konto hos www.jetcarrier.com slik at de sendte kun innenlands til New Jersey (gratis) Så nå er de på vei over dammen med båt. Fikk regning på nesten 4000 som inkuderer frakt av 4 felger pluss noen andre deler. Dette er frakt og moms som jeg betalte til Jetcarrier.

Skrevet
Blir bra dette vel?? Samme merke som jeg har tenkt på! Men en annen modell :)

Hvem kjøpte du fra? Har planer om å bestille fra wheeldude.com, men har ikke kontaktet dem ang. frakt ennå. Håper ikke det er lang leveringstid......

Takk for det

Jeg begynte å kikke hos wheeldude, men fant etterhvert ut at rarerims.co.uk også solgte. Slapp mye billigere unna mtp. frakt. Poenget er at Linea Corse er det samme som ROTA wheels og blir laget på samme fabrikken i Filipinene. Jeg sendte derfor en e-post til rarerims for å høre og jaggu meg hadde de felgene inne på lager :)

Send en epost til Ben Jordan på wheels@rarerims.co.uk hils fra Eirik fra Norge.

Skrevet
Jeg har felger på vei fra Wheeldude. de skulle ha ca. 6000 i frakt levert på døra. Jeg oppretta konto hos http://www.jetcarrier.com slik at de sendte kun innenlands til New Jersey (gratis) Så nå er de på vei over dammen med båt. Fikk regning på nesten 4000 som inkuderer frakt av 4 felger pluss noen andre deler. Dette er frakt og moms som jeg betalte til Jetcarrier.

Hvilke har du handlet? Jeg kikket også på frakt med jetcarrier. Mye billigere enn wheeldude sin leverandør.

Skrevet

Handler du dekk hos forhandler eller på dekkonline.com ? Jeg lurer på om jeg faktisk må til Hundvåg eller Sandnes for å få lagt på dekkene mine til en fornuftig pris.

Skrevet

Jeg handlet inn 8 stk. 19" dekk hos Dekk1 (Jæren Dekk) på Voll. Fikset meg god pris via bekjente.

Gikk for Michelin Pilot Super Sport 235/35 og 265/30 til Z4en som skal på Linea Corsa felgene.

Skrevet

Jeg har et30 på mine felger. Dog bare 9.5" bak da. Funker fint, subber litt i store dumper med folk bak, men ikke noe problem. 8)

Se tråden min for resultat på hvordan det ble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...