Gå til innhold

Porsche 996 by winter

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje tidenes mest elendige film? Jeg klarer mer spektakulære ting med min Hiace.

Er bare å gi STIen til rette personen, så kan 99% av firehjulstrekkerne der ute med skilter bare prøve å henge med :)

Subaru og firehjulstrekk er vinnerkombo.

Har forresten liggi sidelengs i en HiAce, I almost peed my pants :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om vintern trenger man ikke bil som koster så mye penger for å ha det vanvittig gøy... Syns det er bedre med rimelig bil som man kan satse 100% med på snøen, enn en fin bil man har noia for å få bulker på!

Og uansett: Motoren sitter i hekken på 911 og en eller annen gang vil den garantert overraske deg i en glatt sving, selv med firehjulstrekk (sjekk YouTube)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste her er dritbra :lol: Et skikkelig stikk i siden til en av de mest lattelige bilene i verden.

en av de kuleste mente du vel....fy faen jeg kunne tenkt meg en X6. en 4.0d med litt hjul....det hadde vært kult.

Tilbake til videoen...... med dekkutrustningen til denne X6 så kjønner jeg godt at den ikke kom opp.... hadde den hatt samme type dekk som range roveren bak hadde det ikke vært noe problem. Man ser den spinner på alle fire og da er det dekka ikke firehjulsdriften som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...