sydenfareren Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hvordan legger jeg ut bilder i profilen eller på tråder? Bildene jeg har av bilen er 6,42Mb må jeg bruke et program som forminsker det?? Hvordan gjør jeg med avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Har du tilgang til photoshop? Isåfall kan du endre "Image Size" ned til f.eks. 800x600, noe som holder lenge på slike forum som dette. Men du burde fortsatt ha sikkerhetskopi av de med stor størrelse, fordi når du først har forminsket disse, får du de ikke større igjen. Eventuelt går det kanskje med noe ferdiginnstallerte windowsprogrammer. Ikke bruk paint, paint ødelegger kvaliteten noe sinnsykt, med mindre du lagrer i bmp, men det funker ikke å laste opp. Ellers avatar kan jeg hjelpe deg med, sender deg en PM! Eventuelt kan du prøve å laste opp på f.eks. tinypic.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Jeg bruker paint til å redusere bildene. Enkelt og greit. De skal jo uansett bare på nett så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Jeg bruker paint til å redusere bildene. Enkelt og greit. De skal jo uansett bare på nett så... Jaja, om du ser på det slik så Forsåvidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 for å legge ut bilder i tråder så kan du bruke forumet sin bildeopplaster, dei feltene som er rett nedfor feltet som du skriver innlegget i, eller du kan bruke photobucket, flicker eller imageshack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Jeg bruker fotobøtta og synes den funker meget bra. http://photobucket.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 brukte paint.. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Snadder kjerre. Tror denne modellen må være en av de eneste som ser tilnermet perfekt ut rett fra fabrikk. (Med M-pakke vel å merke) Utenom min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 M-pakke er must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå