Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan legger jeg ut bilder i profilen eller på tråder? Bildene jeg har av bilen er 6,42Mb må jeg bruke et program som forminsker det??

Hvordan gjør jeg med avatar?

Skrevet

Har du tilgang til photoshop? Isåfall kan du endre "Image Size" ned til f.eks. 800x600, noe som holder lenge på slike forum som dette. Men du burde fortsatt ha sikkerhetskopi av de med stor størrelse, fordi når du først har forminsket disse, får du de ikke større igjen.

Eventuelt går det kanskje med noe ferdiginnstallerte windowsprogrammer. Ikke bruk paint, paint ødelegger kvaliteten noe sinnsykt, med mindre du lagrer i bmp, men det funker ikke å laste opp.

Ellers avatar kan jeg hjelpe deg med, sender deg en PM!

Eventuelt kan du prøve å laste opp på f.eks. tinypic.com

Skrevet

Jeg bruker paint til å redusere bildene. Enkelt og greit. De skal jo uansett bare på nett så...

Skrevet

for å legge ut bilder i tråder så kan du bruke forumet sin bildeopplaster, dei feltene som er rett nedfor feltet som du skriver innlegget i, eller du kan bruke photobucket, flicker eller imageshack.

Skrevet

Snadder kjerre.

Tror denne modellen må være en av de eneste som ser tilnermet perfekt ut rett fra fabrikk. (Med M-pakke vel å merke)

Utenom min da :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...