yeahE39 Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Hei,, jeg har en E39 og den er ikke orginal med tåkelys, jeg fikk tåkelys i dag og kobla det til.. men det funker ikke, lyser i dæshen at de er på, men ingen lys i front.. også noen som har satt i chrome ringer i dæshen før? lett og gjøre? Takk på forhånd
Otis Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Chromeringer er ganske enkelt. Søk på forumet og du finner ihvertfall 1 guide på hvordan dette gjøres.
Robin L Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/123177 her har du delvis diy. eneste forskjellen på e39 er at man må skru av to skruer under instrumentet også. ta av de to trelistene på hver side av rattet så skal du se to skruer som holder på plass den sorte ramma. husker ikke 100% hvordan dette var på e39n desverre. sikring som mangler siden det ikke har vært lys før da? sikringene er vell oppunder hanskerommet tror jeg.
yeahE39 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 takker for svar, var ufattlig kaldt i går så orka ikke sjekke sikringer,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå