øystein andre Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Er det ikke denne??http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25220344 Joda, stemmer det Var å henta den for ei uke sida Litt sløvt att den ikke er tatt ned fra nettet enda Men bilen står nå fortsatt ute i gården her Nei, er ikke noe alpina D3 dette, er bare fronten. Takk Takk for fine tilbakemeldinger folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Denne var sinnsykt fin!! Fikk lyst e90 jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Nydelig bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Nydelig bil du har fått der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Kjenner jeg savner E34`n alikevell jeg asså Er noe med de bilene der som utgjør noe veldi spessielt inni meg, både på utseende å som kjøremaskin For all del, E90`n er kjempegod å kjøre komfortabel i forhold til en E34 også, men savnet er stort kjenner jeg jaja kanskje det bare tar litt tid å venne seg til falt i allefall pladask for denne bilen da jeg så den på nett skal prøve å ta noen bilder en dag med vintersko da er den ikke fult så pen lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Fikk et lite hint om at du hadde laga tråd Elsker den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 hyggelig Knut ska komme innover en tur en dag nå, slik at du får prøvd den Kjenner jeg blir mer å mer gla i denne bilen henger på veien som en klegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Da var første skruan tatt ut på E90`n Luring som har fylt reint vann på spylevesketanken, usss.. jaja, nå er det i allefall plukka fra hverandre, tina, satt sammen igjen, å det virker :D Ble ikke noen skruer til overs heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 hehe synd, men godt alt løste seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 I dag går turen til en kar rett nedi buggefeltet her, polering håper resultatet blir bra Skal prøve å ta litt bilder underveis, om ikke annet før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 da hadde vi 8 timer jobb i går, å er meget fornøyd med resultatet bildene får tale for seg selv, jeg har lite peiling på polering med maskin noen bilder av hva vi hadde å jobbe med ikke serlig pen i lakken så måtte vi prøve ut hva vi skulle bruke ikke spør meg hva alt var, for jeg har som sagt lite peiling resultatet ble vi veldi fornøyd med en stor takk til HMSilset Godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeeesus der var det mye riper ja Resultatet ble jo lekkert! Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Nydelig bil du har der +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 må ikke bry dere med de stygge kappslene, men jeg gidder ikke kjøpe meg nye felger i vinter, de får vente til dekken er slitt ut sitter å lurer på om jeg skal koste på carbon bagasjelokk og panser til våren ? noen som kan få til ett bilde eller 2, med noe sånt tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå