Gå til innhold

Sprek bil mot veldig sprek bil - litt forskjell?

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den sprinter unna på 4,9 sek, er i grunn ikke galt til å ha "kun" 360 hk mener eg eg da(orginalt). Men det er ikke noe å lure på at den trives best på en bane.

veit ikke hva supraer ligger på orginale hester, men skal en samenligne så må dei begge stille likt altså orginale da. hadde en hatt en 600,700 hk i cslen hadde det vært litt mer fair. (aner jo ikke hva som bor under panseret på supraen men orginal er den værtfall ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sprinter unna på 4,9 sek, er i grunn ikke galt til å ha "kun" 360 hk mener eg eg da(orginalt). Men det er ikke noe å lure på at den trives best på en bane.

veit ikke hva supraer ligger på orginale hester, men skal en samenligne så må dei begge stille likt altså orginale da. hadde en hatt en 600,700 hk i cslen hadde det vært litt mer fair. (aner jo ikke hva som bor under panseret på supraen men orginal er den værtfall ikke.)

tipper de er ein 700 800hk supra da der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget var vel heller å se hvor stor forskjellen er, etter min mening helt syk.. selv om det sier seg selv at mye mer hk går mye bedre, så syns jeg det var stor forskjell akkurat der.

Når det er sagt så fant jeg denne, dette faller kanskje mer i smak:

samme bilene, men med jevn effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo alltid feil å sammenligne trimmede biler mot orginale, men absolutt imponerende skyv i Supraen! Har selv kjørt en 450 hk Supra, og den gikk ikke i nærheten av hva denne gjør, så vil nok tippe at den har, som en annen nevnte, 7-800 hk, og da skal en orginal CSL være barnemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...