NBCustom Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 der var det litt forskjell rå biler begge to, men det virker jo som den står stille i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Fy fader den riskoker'n kunne koke ris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 ja den var veldig rask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 en csl har ikkje mykje og stille opp med der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 nei i alle fall ikke så lenge det går rett frem. Rundt ringen tror jeg det hadde vært motsatt, selv om supraen er en brukbar bane bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 sant det effekt messig er jo ikkje ein csl så mykje og skryte av,men er veldig bra kjøre egenskaper.de skal vera sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Den sprinter unna på 4,9 sek, er i grunn ikke galt til å ha "kun" 360 hk mener eg eg da(orginalt). Men det er ikke noe å lure på at den trives best på en bane. veit ikke hva supraer ligger på orginale hester, men skal en samenligne så må dei begge stille likt altså orginale da. hadde en hatt en 600,700 hk i cslen hadde det vært litt mer fair. (aner jo ikke hva som bor under panseret på supraen men orginal er den værtfall ikke.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Den sprinter unna på 4,9 sek, er i grunn ikke galt til å ha "kun" 360 hk mener eg eg da(orginalt). Men det er ikke noe å lure på at den trives best på en bane. veit ikke hva supraer ligger på orginale hester, men skal en samenligne så må dei begge stille likt altså orginale da. hadde en hatt en 600,700 hk i cslen hadde det vært litt mer fair. (aner jo ikke hva som bor under panseret på supraen men orginal er den værtfall ikke.) tipper de er ein 700 800hk supra da der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Tror nok ikke den har mer enn 550-600.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 koffor trur du ikkje da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Blir domt å sammenligne sånne biler! Hadde begge bilene vært orginal, så hadde nokk bmw`n tatt den. "BMW er dritt bil, kjøre fra en e30 320 med min volvo 240....... Med 500 hk og turbo) makes no sence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 poenget var vel heller å se hvor stor forskjellen er, etter min mening helt syk.. selv om det sier seg selv at mye mer hk går mye bedre, så syns jeg det var stor forskjell akkurat der. Når det er sagt så fant jeg denne, dette faller kanskje mer i smak: samme bilene, men med jevn effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Blir jo alltid feil å sammenligne trimmede biler mot orginale, men absolutt imponerende skyv i Supraen! Har selv kjørt en 450 hk Supra, og den gikk ikke i nærheten av hva denne gjør, så vil nok tippe at den har, som en annen nevnte, 7-800 hk, og da skal en orginal CSL være barnemat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 var nok singelsnurre ja. men ikke 7-800.. kan tenke meg en 550 whp som man pleier og ta ut før man bytter innsug og innmat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Pøs like mye trykk på den CSL motoren, så kan man ta løpet en gang til og se hvem som vinner Skyline VS. Veyron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå