Gå til innhold

E34 520i M50 problem!

krizz
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Bilen har funket en stund.. Men litt rar på tomgang! Men idag, rundt 0 grader, ble bilen fette rape idiot igjen! Fikk en tanke om kondens.

Helte på en del rødsprit, da ble den extremt mye bedre! Gikk perfekt på turtallet!Gikk som et skudd. Etter 15min kjøring begynte den igjen..Så ble den bedre noen skunder, så ble den mongo igjen. Slik holder den på nå. :x Etter en kjapp omstart kommer den seg i noen sec..

Noen som har vært borti noe slikt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg tidligere hadde en 20M Taunus. Den hadde det med å ise i forgasseren selv om det var varmegrader ute. Men det var helst rund 0-10 grader det skjedde. da den stoppet tinte isen opp og den ble bra igjen.

Dette er ikke ukjent problem på forgassermotorer men om dette kan skje med innsprøytning vet jeg ikke.

Men det du beskriver ligner på en prikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, syntes det er rart. Nærmere 0 grader blir den slik, på -10 grader funker det greit.

Må være noe is i tanken som tines og sendes gjennom systemet.. Etter en halv flaske med rødsprit ble jo alt sååå mye bedre, men bare i 15 min.

Men tomgangen har vært rar hele vinteren, men etter en dusj rødsprit var den perfekt. (i 15min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Må grave litt i den gamle.

Idag slo bilen seg vrang som vanlig. Dro ut kontakten til luftmengde/masse måleren så gikk fjuskingen vekk.. var litt treg med den koblet ut men slo seg ikke vrang mere da.. Så da er vell det den som er ødelagt? Den dingsen på innsugsbelgen. Bosch..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...