krizz Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Hei. Har fått problemer med bilen. pluttselig fjusker den som fy, og går ikke ann å gi gass. Går ned til 500 i turtall. Kan smelle litt under pansret også Kan kjøre lenge før den blir slik, men gir jeg mye gass (litt hard kjøring, glatt vettu ) Blir den sånn.. Er ikke sikker på hva det kan være.. Har noen opplevd det samme? Eller vet hva det kan være? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hurlumheio Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jeg hadde ett lignende problem. hos meg var det katalysatoren som var tett, skifta (fjerna) den og problemet var løst. kan eventuelt sjekke lmm din men mine penger er på katalysatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Hadde akkurat lignande problem. Tok ut stikke på Lambda og bilen funka igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Luftmassemåler, lamdba er byttet for ikke lenge siden. Får prøve å fjærne katalysatoren Men, hvis den er tett.. hvordan kan bilen gå normalt før den blir hardt kjørt? Det skjer kun etter litt hard kjøring.. :s Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Det var ikke kataen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Hvordan blir tempen når den begynner å fuske? Minker det kjøleveske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Normal temp, minker heller ikke kjølevæske :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Da vet jeg ikke sikkert men kan virke som et tenningsproblem. Jo høyere komp. du har desto mere strøm kreves det på gnister for å få antent bensinen. Hvis det ikke forbrenner å det kommer en og annen gnist får du tenning i uforbrent bensin å du får smeller. Men hvis det er slik så er jeg usikker på hva som ikke fungerer skikkelig men det må jo vere i tenningssystemet da eks. coiler,plugger,ledninger,fordeler el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Jeg hadde også et problem med fusking på min ved pådrag, så jeg dro å fikk tatt en coiltest å fant ut at den fusket på ene sylinderen, skiftet og alt ble som normalt i gjen kosta vel 500 å ta testen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Takk Må vel dra å få sjekka det først, coiltest. Og be om att de finner feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Begynn med det enkleste. Tennplugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Fikk en kompis til å feilsøke. En stk lambdasonde som fucker. Rart, forje eier sa den var byttet for ikke lenge siden..er det flere, eller bare en? vet at noen biler har 2. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Er en coil pr tennplugg på disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Er bare 1 lambdasonde på E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå