Vulturous Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 faen meg den sykeste e36en jeg har sett... går jo inn på bimmers mer eller mindre kun for å sjekke dette prosjektet og lete etter nye bilder virkelig, helt villt! stå på!!
ErlendSandved Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 faen meg den sykeste e36en jeg har sett... går jo inn på bimmers mer eller mindre kun for å sjekke dette prosjektet og lete etter nye bilder virkelig, helt villt! stå på!! +1
Nupen1 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Har fått gjort litt i helga. Montert knivstag bak og framme, montert ny hardy kopling og gir skifter. Ringer på mellom aksling og holder på med litt ombygging på eksosen. Er desverre for få timer i døgnet om dagen, hadde håpet eg skulle fått laget til støtteramme på front fangeren og.
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Heiteste E36 bygget her inne!!! Hver så snill og lakker diffusoren bak svart blank som resten av bilen, det hadde vært prikken over i'en
Tzunami Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Enig i den, tror det hadde vært perfekt med sort blank diffusor for å skille den ut litt
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Awesome!Blir det Gatebil? Jobber seine kvelder her no for å bli klar. Må nok innsjå at eg ikkje blir ''ferdig'' men skal få den klar nok til å stille på Gatebil neste helg!!
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Heiteste E36 bygget her inne!!! Hver så snill og lakker diffusoren bak svart blank som resten av bilen, det hadde vært prikken over i'en Takker for det Gjør ikkje noko med den no, den skal bygges om til vinteren uansett og då blir den svart ja . Er ein av mange snarveier dessvere som eg har blitt nødt til å utsette for å få bilen klar i år!!
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Enig i den, tror det hadde vært perfekt med sort blank diffusor for å skille den ut litt
Nupen1 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Nermer seg Gatebil no, er meget spent på å få testet ut bilen. Kommer til å bli seine kvelder no fram mot Onsdag for å få bilen klar
Lorentzose Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Dette blir gromt! Gleder meg til å se denne til helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå