Jan Tore Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Da var E36en solgt, og E39 kjøpt. Og jeg må si meg mektig imponert! Jeg trodde 2.2l skulle bli lite i en såpass stor bil, men den drar faktisk helt greit. Og det kan jeg si, siden forrige bilen min hadde 240hk. Uansett, bilen er en individual med mye utstyr. - Tofarget sportsskinn - Kjørecomputer m/ navigasjon - Xenonlys - DVD i nakkestøtter - Cruisekontroll - Tosone digitalt klima - Automat - Varmeseter - M-sport ratt - CD-veksler - DSC - Sort taktrekk - Skipose - Regnsensor Bilen har gått 107.000, så det er mye bil igjen. Den har også gått lokalt tidligere, uten at jeg visste om dette. Når det kommer til planer, er det jo alltid noe - M-tech bakfanger - Gjøre noe med eksos, få på to endestusser - Hvite AE - Xenonlook i tåkelys - 18/19" sommerhjul. BBS LM replikaer - Kanskje senk? Vil ikke miste for mye komfort. - Andre interiørlister Den skal også få seg en ordentlig shine før vinteren. Har Swissvaxen liggende klar Nok mas, noen bilder fra annonsen, siden jeg ikke har fått tatt noen skikkelige enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Gratulerer med flott bil:) liker planene også, men når du først skal fikse på eksos så tar du M5 4rørs:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Gratulerer med flott bil:) liker planene også, men når du først skal fikse på eksos så tar du M5 4rørs:D Har vurdert det. Men det er liksom ingen M5 heller Og torørs er jo veldig clean det også.. Ellers er forslag til forbedringer veldig velkomne. Felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Kan noen bekrefte pæresokkel i grøftelys? Det er som vist M-tech fanger på den. Stemmer det med HB-4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 HB4 ja (9006) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 HB4 ja (9006) Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Gratulerer med flott bil Har E39 individual selv, så vi har samme interiør! Veldig kult interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Gratulerer med flott bil Har E39 individual selv, så vi har samme interiør! Veldig kult interiør Kult! Veldig pen bilen din også.. Må si setene er herlige å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Da var det bestilt hvite pærer til AE, samt xenonmatch til tåkelys. Alt fra bimmian.. Gleder meg Blir vel til at lyktesenkerene ryker også.. Er ikke så fan av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Utrolig fin bil! Hva med presse fra ESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Blir vel til at lyktesenkerene ryker også.. Er ikke så fan av dem. Høres ut som en god plan, fjern den rosa Wunderbaumen i tillegg og Men, siden dette er en Individual bil, burde ikke den ha innstegslist som det står Individual på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Blir vel til at lyktesenkerene ryker også.. Er ikke så fan av dem. Høres ut som en god plan, fjern den rosa Wunderbaumen i tillegg og Men, siden dette er en Individual bil, burde ikke den ha innstegslist som det står Individual på? Wunderbaumen er det første som ble fjernet Jeg er usikker på det med innstegslister, men lurer på om dem har blitt byttet. Jeg har vært innom tanken på presse ja, og jeg ser ikke bort i fra at dette skjer til våren. Får se når bonus og feriepenger kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 pen e39! trenger m-fanger bak synes jeg. misunner deg sort tak og det rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 her har an fått seg nye bil ja.. fine bil.. einaste eg ville gjort, va å skifta te svarte nyrer, å muligens shadowline lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 pen e39! trenger m-fanger bak synes jeg. misunner deg sort tak og det rattet M-fanger bak bestilles til uken Takk Nix Har vurdert Shadowline, men svarte nyrer bli det ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå