Saltkjelen Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Fra koed er jo prisen (3745,-) inkl. mva + frakt som er 169,-... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Noen planer angående felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Fra koed er jo prisen (3745,-) inkl. mva + frakt som er 169,-... Hmm, jeg betalte 4600 på Koed.no :s Noen planer angående felger da? Ja, det blir 18" eller 19" ett eller annet til våren, håper på at noe bra og brukt skal dukke opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 GS har alltids endel fine men finnes mye bra på nettet også har du m5-spoilern forresten? den gjør mye med rompa på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Det er sant! Nei, den har jeg ikke, men jeg har veldig lyst på den og bakrutesenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Painted- ... ccessories denne kjøpte jeg, underkant av 300, ferdig lakkert, og den ligger på posten et par uker senere ustedetfor kjøpe til 1000 ulakkert i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Nice, hvordan var fargematchen og montering på den, dobbelsidige teip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Monteres med dobbeltsidig tape. Ellers koster en kopi-spoiler hos Koed og GS en 3-400kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Må nok skaffe meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Ja, defintivt. En liten detalj som gjør svært mye med utseende. I tillegg er det jo en forholdsvis rimelig og en så liten spoiler er jo dessuten rimelig lett å lakkere selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Fargeforskjell er liten på min iallefall;) en kompis kjøpte av samme fyr til sin A4, perfekt match der og;) er bra lengde på den og, har sett mange som er for korte, men denne går akkurat kant til kant! Absolutt å anbefale;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Det høres bra ut ;D Men må nok prioritere nye vinterdekk og muligens dempede først hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Alltid surt å prioritere nødvendige ting fremfor unødvendige utseendemessige ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Ja, det er det! :/ Det er jo mye morsomere å kjøpe unødvendige ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Jeg ettermonterte xenon i nærlys for et par dager siden, syns resultatet ble meget bra! MEN, nå har jeg begynnt å få en del lys feil som: varsel om at frontlysene ikke virker selvom bryteren står på parklys (dette forsvinner når jeg skrur på lysene), bremselys lyser konstant (det kommer plutselig mens jeg kjører, men det forsvinner når jeg stopper og starter bilen på nytt), og nødblinken skrur seg på av seg selv når jeg starter bilen (dette skjedde først i dag, så vet ikke om det vil fortsette). Hjelp?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå