Gå til innhold

Eivimaths førstebil - E39 520i - Ny bil på plass :)

Eivimath
 Share

Anbefalte innlegg

Bryter litt inn i problemstillingen din men;

Pen å clean E39! Liker fargen! Hjalp sinnsykt med lykter, nyrer å baklykter. Bare noen sommer sko til våren som gjenstår! ;)

Har samme første bil som deg, bare du har 99! :D

Angående baklykter. Ser du har/hadde dei samme standard baklyktene som meg. Har så innmari lyst på sånne baklykter så du har montert!

Så et par spørsmål:

Hvordan var de å montere? Har hørt ymse problem om overgang fra vanlig stock baklykter til "M-Look". Konvertere å alt slags.

Hvor bestilte du dem og hvor mye koste dem?

E39 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jeg er utrolig fornøyd med bilen :)

Jeg har veldig lyst på rondell d58, men vi får se hva som dukker opp!

Baklyktne kjøpte jeg på GS for ca. 1500. De er ikke noe problem å instalere da det kun er "utsiden". Man bruker standard innmat ;) Så det er ikke helt facelift striper, men jeg syns de ble bra alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte litt med bilen i PS istad, og fant egentlig ut at jeg MÅ skaffe meg aerodynamic leppe! Så om noen vet om et sted jeg kan få tak i den billig så skrik ut! :D

Orginal:

c21pjlil068v1ma31md3.jpg

Modd:

92nxwtctviwdw6cjruq7.jpg

(ble elendig kvalitet på leppe/felg, og jeg prøvde å leke litt med lyset.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aero ser sinnsykt bra ut ja! Lurer på og kjøpe det senere, men gummi til sommerfelg og senk er første pri.

Ser den er kjøpt i sarpsborg, sprek bil ellers, ren og veldig pen :)

Det er nok greit med gummi ja! :lol: Trenger sommerhjul selv etter at jeg brukte orginalsommerfelgene som vinterfelger :)

Ja, jeg kjøpte den i særp ;) Men "sprek bil ellers"? Liker du ikke byen du bor i? Hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aero ser sinnsykt bra ut ja! Lurer på og kjøpe det senere, men gummi til sommerfelg og senk er første pri.

Ser den er kjøpt i sarpsborg, sprek bil ellers, ren og veldig pen :)

Det er nok greit med gummi ja! :lol: Trenger sommerhjul selv etter at jeg brukte orginalsommerfelgene som vinterfelger :)

Ja, jeg kjøpte den i særp ;) Men "sprek bil ellers"? Liker du ikke byen du bor i? Hehe 8)

Mente jo at den var sprek, men nei, sarpsborg er langt ifra den vakreste byen, men skal ikke klage vel!

Skal du ha shadowline lister rundt omkring da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var bare enkel moro fra min side :)

Ja, helt klart! Hater krom.. Men tror det blir å foliere om ikke det blir for mye stress hehe..

Helt enig! :P

Blir nok folie på meg og,, er vel ikke så dyrt , på www.bmwshadowline.com ligger de for 20$ for lengde som "skal være nok" :) Tenker jeg bestiller to sånne.

Hørte med superprint i moss, tror jeg de holder til. 520 kr omtrent samme lengden. Men selvfølgelig, da kunne jeg hentet det, og fått det med en gang, men det er også nedover lista på min e39 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...