Gå til innhold

Eivimaths førstebil - E39 520i - Ny bil på plass :)

Eivimath
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, var bare enkel moro fra min side :)

Ja, helt klart! Hater krom.. Men tror det blir å foliere om ikke det blir for mye stress hehe..

Helt enig! :P

Blir nok folie på meg og,, er vel ikke så dyrt , på http://www.bmwshadowline.com ligger de for 20$ for lengde som "skal være nok" :) Tenker jeg bestiller to sånne.

Hørte med superprint i moss, tror jeg de holder til. 520 kr omtrent samme lengden. Men selvfølgelig, da kunne jeg hentet det, og fått det med en gang, men det er også nedover lista på min e39 da :)

Da må jeg ha gitt Superprint svært god reklame. Dette kostet meg 300kr, men det er klart at økt etterspørsel blir dyrere priser. Forøvrig kan jeg anbefale denne folien. God kvalitet og i tillegg har du MYE folie å bruke. Noe som vil si at du har svært, svært mange forsøk. Ikke trenger du å varme for å forme til bakrutene, det er såpass mye at du kan klippe ut store ark og grovkutte for så å ta finkutting senere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var bare enkel moro fra min side :)

Ja, helt klart! Hater krom.. Men tror det blir å foliere om ikke det blir for mye stress hehe..

Helt enig! :P

Blir nok folie på meg og,, er vel ikke så dyrt , på http://www.bmwshadowline.com ligger de for 20$ for lengde som "skal være nok" :) Tenker jeg bestiller to sånne.

Hørte med superprint i moss, tror jeg de holder til. 520 kr omtrent samme lengden. Men selvfølgelig, da kunne jeg hentet det, og fått det med en gang, men det er også nedover lista på min e39 da :)

Da må jeg ha gitt Superprint svært god reklame. Dette kostet meg 300kr, men det er klart at økt etterspørsel blir dyrere priser. Forøvrig kan jeg anbefale denne folien. God kvalitet og i tillegg har du MYE folie å bruke. Noe som vil si at du har svært, svært mange forsøk. Ikke trenger du å varme for å forme til bakrutene, det er såpass mye at du kan klippe ut store ark og grovkutte for så å ta finkutting senere igjen.

Høres slett ikke ut som dårlig produkt igrunn !

Og med tanke på om en kan hente i Moss, så har man folien og kan begynne med et samme,, si en hadde kjøpt to ruller fra "bmwshadowline", så kommer det på 250 eks frakt og mange dagers ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...