Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe, var bare enkel moro fra min side Ja, helt klart! Hater krom.. Men tror det blir å foliere om ikke det blir for mye stress hehe.. Helt enig! Blir nok folie på meg og,, er vel ikke så dyrt , på http://www.bmwshadowline.com ligger de for 20$ for lengde som "skal være nok" Tenker jeg bestiller to sånne. Hørte med superprint i moss, tror jeg de holder til. 520 kr omtrent samme lengden. Men selvfølgelig, da kunne jeg hentet det, og fått det med en gang, men det er også nedover lista på min e39 da Da må jeg ha gitt Superprint svært god reklame. Dette kostet meg 300kr, men det er klart at økt etterspørsel blir dyrere priser. Forøvrig kan jeg anbefale denne folien. God kvalitet og i tillegg har du MYE folie å bruke. Noe som vil si at du har svært, svært mange forsøk. Ikke trenger du å varme for å forme til bakrutene, det er såpass mye at du kan klippe ut store ark og grovkutte for så å ta finkutting senere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Genialt! Men tror jeg skal vente til våren med det siden jeg ikke har noen garasje å jobbe i :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hehe, var bare enkel moro fra min side Ja, helt klart! Hater krom.. Men tror det blir å foliere om ikke det blir for mye stress hehe.. Helt enig! Blir nok folie på meg og,, er vel ikke så dyrt , på http://www.bmwshadowline.com ligger de for 20$ for lengde som "skal være nok" Tenker jeg bestiller to sånne. Hørte med superprint i moss, tror jeg de holder til. 520 kr omtrent samme lengden. Men selvfølgelig, da kunne jeg hentet det, og fått det med en gang, men det er også nedover lista på min e39 da Da må jeg ha gitt Superprint svært god reklame. Dette kostet meg 300kr, men det er klart at økt etterspørsel blir dyrere priser. Forøvrig kan jeg anbefale denne folien. God kvalitet og i tillegg har du MYE folie å bruke. Noe som vil si at du har svært, svært mange forsøk. Ikke trenger du å varme for å forme til bakrutene, det er såpass mye at du kan klippe ut store ark og grovkutte for så å ta finkutting senere igjen. Høres slett ikke ut som dårlig produkt igrunn ! Og med tanke på om en kan hente i Moss, så har man folien og kan begynne med et samme,, si en hadde kjøpt to ruller fra "bmwshadowline", så kommer det på 250 eks frakt og mange dagers ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 BMWshadowline er veldig raske, tok kun 1 uke fra jeg bestilte, til de lå i postkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 BMWshadowline er veldig raske, tok kun 1 uke fra jeg bestilte, til de lå i postkassa Oj såpass! Hva kom det på sånn ca totalt, for folie og frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Det kom på 53 dollar inkl. frakt for 2 ruller med 3"x30' mattsort vinyl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Det kom på 53 dollar inkl. frakt for 2 ruller med 3"x30' mattsort vinyl. egentlig fin pris det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Dekker de kun lister rundt vinduene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 For å sette det litt i perspektiv så er rullen du får fra Superprint på 122x130cm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Jeg har kun brukt de rundt vinduene ja Pluss den lista på dørtrekket innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Ja okei, kunne tenke meg å få bort krommen på dørlistene også.. Det på fangerne også for den saksskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ja okei, kunne tenke meg å få bort krommen på dørlistene også.. Det på fangerne også for den saksskyld Ja, enig, det trengs på de bilene. Da er mye gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Veldig enig. Da så irriterer neg mest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Men det er vel kanskje like greit å lakkere dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Men det er vel kanskje like greit å lakkere dem? Ja! Er ett par her inne som har gjort det, mener Mikael-B gjorde det, ble bra og tror jeg. Så blir og prøve det for meg i første omgang hvertfall, kanskje en slepper og bruke masse peng på nye lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå