Gå til innhold

Eivimaths førstebil - E39 520i - Ny bil på plass :)

Eivimath
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, da kan du prøve først hehe! Neida, men hvor mye er det sånn ca for nye lister? Eventuelt m5 lister? :)

På koed ligger shadow lister til rundt 750danske kr

"Stødlistesæt, (Shadowline) www18849 DKK 589,00 / DKK 736,251 Køb stk.

Alle modeller

Information:

- Listerne købes som et sæt, af seks styk.

- Listerne har som listerne ovenfor ikke huller til emblemer. "

MEN, jeg tror det kun er listene til sidene, altså ikke de på bak- og forfanger.

Anngående lakkering, så tenkte jeg og kjøpe plastgrunning og noe lakk som holder, kanskje jeg setter meg ned til helga!

Må bare undersøke hvordan få de av, er de ikke lima i tillegg til klips? Og da hvordan feste de best mulig etterpå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Photoshoot av go'bilen er aldri feil! Vurderer og bestille lister rundt omkring jeg nå, for jeg vaska bilen igår, med ganske sterk såpe, og da plakka det av en liten flekk på to av listene... drittlakk eller drittjobb er vel til å skylde på. Så pass på og gjør det skikkeliiiiig nøye, og betal litt for lakk og grunning. Åssen felger blir det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oida, ja må nok på med noe bedre da, men hva med foliering? :)

Felger er veldig usikkert enda. Håper egentlig på at det dukker opp noen fine brukte her inne til en rimelig pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen ganske fine bbs s42 til 2000kr. De var ikke kantkjørte, men lakken hadde flassa litt. Så jeg begynte og glassblåse de, men det tok så syyykt lang tid, så jeg satte de bort til sandblåsing. 500kr skulle han ha, og nå er de hos en som pulverlakkerer de. brukt totalt 2500 kr på de :D Håper de er ferdige snart, for vinterdekk ligger hjemme i kjelleren og venter. Så du kan finne noen som er ganske bra på finn, eller om du nfår de billig, og setter de i stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tenkte jeg kunne dele noen nye bilder!

Endelig sommerfelger! Ble brukte e39 m5 felger, syns de kler bilen bra :)

IMAG0269.jpg

Har også fått på A- leppa!

IMAG0278.jpg

Må også bare legge ut to bilder av den awsome russebilen vår, RUSS 2011! <3

[IMAG0276.jpg

IMAG0280.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...