Eivimath Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Jepp, da kan du prøve først hehe! Neida, men hvor mye er det sånn ca for nye lister? Eventuelt m5 lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Utrolig pen E39 du har der Jeg kjøpte Aerodynamikk leppe til min gamle E39 fra Schmiedmann i Danmark. Kom seg på 1450.-kr ferdig levert hjemme til meg Rask levering, og bra passform Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Jepp, da kan du prøve først hehe! Neida, men hvor mye er det sånn ca for nye lister? Eventuelt m5 lister? På koed ligger shadow lister til rundt 750danske kr "Stødlistesæt, (Shadowline) www18849 DKK 589,00 / DKK 736,251 Køb stk. Alle modeller Information: - Listerne købes som et sæt, af seks styk. - Listerne har som listerne ovenfor ikke huller til emblemer. " MEN, jeg tror det kun er listene til sidene, altså ikke de på bak- og forfanger. Anngående lakkering, så tenkte jeg og kjøpe plastgrunning og noe lakk som holder, kanskje jeg setter meg ned til helga! Må bare undersøke hvordan få de av, er de ikke lima i tillegg til klips? Og da hvordan feste de best mulig etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Koed selger vel rimelige sidelister som kit. Mener også å huske at Schmiedmann også selger ferdige shadowlione kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Finner bare dørlister på både Koed og Schmiedmann.. Så da blir det vel å lakkere! Kan ikke du gi meg en tilbakemelding om du får dette til bra da Appelgren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Finner bare dørlister på både Koed og Schmiedmann.. Så da blir det vel å lakkere! Kan ikke du gi meg en tilbakemelding om du får dette til bra da Appelgren? Det skal jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Lekte meg litt mer i ps med bilen og jeg gleder meg utrolig mye til våren nå kjenner jeg!! Hva syns dere? Hvilken senk og felgstrørrelse tror dere dette tilsvarer i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Jeg og en kamerat hadde en liten photoshoot for en liten stund siden og jeg tenkte jeg like så gjerne kunne legge ut noen av bildene Måtte jo ta siste finpussen med snø haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Photoshoot av go'bilen er aldri feil! Vurderer og bestille lister rundt omkring jeg nå, for jeg vaska bilen igår, med ganske sterk såpe, og da plakka det av en liten flekk på to av listene... drittlakk eller drittjobb er vel til å skylde på. Så pass på og gjør det skikkeliiiiig nøye, og betal litt for lakk og grunning. Åssen felger blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 oida, ja må nok på med noe bedre da, men hva med foliering? Felger er veldig usikkert enda. Håper egentlig på at det dukker opp noen fine brukte her inne til en rimelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ligger mye fint på finn og da.. Vet ikke om folie blir noe bra på listene rundt bilen da? Skal hvertfall ha det senere til rundt vinduene, men har ikke råd ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Det er sant, må være litt aktiv å sjekke etter Hmm.. Mulig du har rett hehe, gjør seg nok bedre på glatte overflater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg fant noen ganske fine bbs s42 til 2000kr. De var ikke kantkjørte, men lakken hadde flassa litt. Så jeg begynte og glassblåse de, men det tok så syyykt lang tid, så jeg satte de bort til sandblåsing. 500kr skulle han ha, og nå er de hos en som pulverlakkerer de. brukt totalt 2500 kr på de Håper de er ferdige snart, for vinterdekk ligger hjemme i kjelleren og venter. Så du kan finne noen som er ganske bra på finn, eller om du nfår de billig, og setter de i stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Greit det da Håper på noe sånt jeg også hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Tenkte jeg kunne dele noen nye bilder! Endelig sommerfelger! Ble brukte e39 m5 felger, syns de kler bilen bra Har også fått på A- leppa! Må også bare legge ut to bilder av den awsome russebilen vår, RUSS 2011! <3 [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå