fredrikt Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Har bytta over spiller fra bilen min til polo´n til dama, men den resetter seg hver gang bilen får stått litt? Den gule + ledningen som er memory er koblet til, i iso kontakten (tror det er det det heter?) Satt da spilleren som sto i bilen hennes i min, og har samme problemet der? Er ikke klipt å herja med ledningene så skjønner ikke hva det kan være Anybody?
Kvasi Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Høres ut som du må bytte om på gul og rød i begge bilene så er problemet løst. Av en eller annen grunn skal ofte gul være fast pluss på Sonyspillere, og det gjelder ingen andre spillere jeg kan komme på..
fredrikt Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Var Pioneer som sto i Bmw´n og Sony i Polo´n. Så kan hende det er svaret
StigJ Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 VAR har av en eller annen teit grunn snudd på memory og tenningsledningen. Så det er bare for deg å krysse disse to på kabelsettet på spilleren.
todleif Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 VAR har av en eller annen teit grunn snudd på memory og tenningsledningen. Så det er bare for deg å krysse disse to på kabelsettet på spilleren. Stemmer dette, so berre bytt om rød og gul ledning. Dette kan du antagligt klare å gjere direkte på ledningane som følger spilleren. Der er det ofte kontakter slik at du kan gjere dette lett. Og det er VAG StigJ meiner. (ikkje VAR)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå