oveerlend Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Hei, tenker og starte en tråd sikkert mangen kan dra nytte av. Det jeg er ute etter er bra nettsider der man kan handle BMW deler til bra priser. Vet om GS Bildeler og Koed da, noe di fleste BMW eiere gjør går jeg utfra. Men finnes det noen bra utenlandske sider der man får deler til bra priser? Har handla til andre biler jeg har hatt fra England, og det ble MYE billigere enn Norge.
oveerlend Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 ikke glem schmiedmann.no takker
Otis Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Det er ikke så veldig mye å spare på å kjøpe deler til bmw fra utlandet, når du tar med frakt. Men handler du større kvanta så kan det nok være noe å spare. Stort sett så er de greiest å handle i norge synes nå jeg da.
oveerlend Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Det er ikke så veldig mye å spare på å kjøpe deler til bmw fra utlandet, når du tar med frakt.Men handler du større kvanta så kan det nok være noe å spare. Stort sett så er de greiest å handle i norge synes nå jeg da. Hadde en pajero, handla deler til den i England og det ble, med frakt ned mot 1/3 del av prisen i forhold til i Norge. Så tenkte kansje det ble samme forholdet for BMW.
Otis Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Jeg har ikke oppdaget dette enda, men jeg er noget kresen på uoriginale deler fra kina land.
mspec Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 det er noe å spare på en del deler,men ikke like mye på alt..
oveerlend Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 det er noe å spare på en del deler,men ikke like mye på alt.. Vet du om noen sider da?
mspec Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 ikke en direkte side nu i farta,men jeg kom over noe på ebay for en stund siden.som regel er det noen kroner å spare på å handle fra ebay,men det spørs hvordan du ser på det.Er du villig til å spare 200kr på en del når du må sitte i 5 timer for å finne den billigste delen? for noen er det penger spart,mens for noen er TID penger igjen
oveerlend Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 ikke en direkte side nu i farta,men jeg kom over noe på ebay for en stund siden.som regel er det noen kroner å spare på å handle fra ebay,men det spørs hvordan du ser på det.Er du villig til å spare 200kr på en del når du må sitte i 5 timer for å finne den billigste delen? for noen er det penger spart,mens for noen er TID penger igjen nei, men tenker litt dyrere deler jg nåda, må kansje bytte en del sensorer glødeplugger og gløderele i min 525d. noe galt med den, men finner ikke ut hva. kjipt og kjøpe del etter del, og så er det ikke det også.
Otis Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Slike ting havner jo lett på listen over ting som er defekt i bilens feilminne. Ergo, ta en diagnose. Evt et volt/ohm meter og mål i vei, i steden for å bytte det.
Niklas Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 ikke en direkte side nu i farta,men jeg kom over noe på ebay for en stund siden.som regel er det noen kroner å spare på å handle fra ebay,men det spørs hvordan du ser på det.Er du villig til å spare 200kr på en del når du må sitte i 5 timer for å finne den billigste delen? for noen er det penger spart,mens for noen er TID penger igjen nei, men tenker litt dyrere deler jg nåda, må kansje bytte en del sensorer glødeplugger og gløderele i min 525d. noe galt med den, men finner ikke ut hva. kjipt og kjøpe del etter del, og så er det ikke det også. Litt offtopic her men, vil anbefale deg å kanskje gå til BMW verksted og betale for 1 arb time for å finne ut av feilen. BMW har avansert diagnose utstyr og kanskje meir kompetanse enn du og meg? Har vert borti dette før og endt opp med masse deler til mange tusen som eg ikkje hadde bruk for.. Eit alternativ er jo å ta diagnose som Otis skriv med feks carsoft osl
oveerlend Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 ikke en direkte side nu i farta,men jeg kom over noe på ebay for en stund siden.som regel er det noen kroner å spare på å handle fra ebay,men det spørs hvordan du ser på det.Er du villig til å spare 200kr på en del når du må sitte i 5 timer for å finne den billigste delen? for noen er det penger spart,mens for noen er TID penger igjen nei, men tenker litt dyrere deler jg nåda, må kansje bytte en del sensorer glødeplugger og gløderele i min 525d. noe galt med den, men finner ikke ut hva. kjipt og kjøpe del etter del, og så er det ikke det også. Litt offtopic her men, vil anbefale deg å kanskje gå til BMW verksted og betale for 1 arb time for å finne ut av feilen. BMW har avansert diagnose utstyr og kanskje meir kompetanse enn du og meg? Har vert borti dette før og endt opp med masse deler til mange tusen som eg ikkje hadde bruk for.. Eit alternativ er jo å ta diagnose som Otis skriv med feks carsoft osl takker for tipset må vel kansje krype til korset og sette inn bilen ja (noe jg liker dårleg fra tidligere erfaringer med bilverksteder) finner ut mindere enn det jg ofte selv har gjordt...
Nilsen Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 http://www.bildiagnosebutikken.no/ har interface til BMW, med carsoft 6.5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå