Gå til innhold

Min BMW 2002 1972 - Summer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Drømmebil - flotte bilder.

Heey, 316 er legman. :)

Nå går det snart mot vinterlagring, denne sesongen har gått ALT FOR FORT!

Nesten litt trist å kikke på bildene nå når sesongen nærmer seg slutten - men fungerer sikker utmerket som oppmuntring i desembermørket når man ser framover mot en ny sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Se der ja! Forsatt like strøken denne,nydelig bil. Angrer nok litt på at jeg solgte denne,selv om den var i en helt annen stand da jeg brukte denne som helårsbil :)

Har foresten et sett med 45 webere+ti innsug hvis det skulle være av intresse...blir gromlyd da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende. Jeg vil ikke belaste motoren for hardt heller. Det kakler littegrann i den på lave turtall... Tror det er skjørtebank, fikk i hvertfall "anbefalt" det. Hehe, men det var visst HELT vanlig på en m10 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, men skjørtebank er jo vanligvis ikke et forvarsel man ønsker seg da :)

Men M10 er jo heldigvis så lettskrudd at en overhaling tar du på strak arm i vinter.

Lønner seg btw å se om du får tak i fordeler fra TII hvis du skal bytte til dobbelgassere.

Den har sentrifugalvekter i stedet for vakumtrekk, og det sleit jeg litt med på totoen min som hadde solexer.

Det er så lenge siden at jeg husker ikke helt hvorfor men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hehe! Takk! Godt fornøyd med begge to! :wink: Denne bilen blir nok aldri solgt med mindre jeg havner i alvorlige økonomiske problemer. Selv da vil det bli veldig vanskelig!

381610_10150928737320183_772360182_21596522_1891818200_n.jpg

Måtte se til den i går kveld! Sto så godt atte! Godt å ha den i garasjen hjemme, i stedet for 4 mil unna som i fjor.

Motoren blir nok gått over på tid. Nå kjører jeg bare "korte" turer på under 30 mil, men jeg skal føle meg trygg nok i bilen til å ta den med på 100-200 mil's turer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...