JonasD Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Herlig bil Mads. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Hehe... så nå mister hele nabolaget TV-signalene når du er ute å cruiser med gamla ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Hehe... så nå mister hele nabolaget TV-signalene når du er ute å cruiser med gamla ? Hehe, kan vel hende det har skjedd noe på TV-markedet de senere årene som gjør at dette ikke er noe problem mer... For eks, parabol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Må vel si at jeg digger denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Fytti helvete! For en kveld... blablabla...Så måtte jeg kjøre dama opp igjen dit hu bor etterpå... På vei hjem da så jeg en UFO!!!!!!!!!!! Så ut som en oransje gatelys som for over himmelen. Var STORT!!! Si meg.. hvor mye promille hadde du egentlig den kvelden..? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Utrolig morsomt å se denne bilen i så god stand!Var nok en del mer "shabby" den gang den fungerte som nr2 bil året rundt. Har noen bilder fra den gang,men er vel ikke sikkert du vil se dem he he..... Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Jo, legg dem ut du Atle. Morsomt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Jo, legg dem ut du Atle. Morsomt å se! Må bare få scannet dem først,er gamle bilder dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Har du fått varmet opp scanneren enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Tar tid med gamle scannere ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Tar tid med 316 og bildetakingen også! Det er helt sikkert ikke bare jeg som vil se flere bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Tar tid med 316 og bildetakingen også! Det er helt sikkert ikke bare jeg som vil se flere bilder av den +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 lurer på om jeg har Veronarot lakk på bilen min og.. Svært underlig farge, kan være både mørk rød(skumring), lysere rød(tidlig formiddag), svært så oransj aktig(mitt på dagen) eller skikkelig griserosa(i mørket under et gatelys). På verkstedet på jobben er bilen så mørk rød at den ser burgunder ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Tok en liten kattevask i sta, kjørte en tur også parkerte jeg i garasjen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Vakkert Mads. Brukar du DA maskin eller henda ved forfriskning av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå