316 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Joda, men tror ikke jeg trenger det i garasjen her... Er ikke noe skummelt inni der. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 kan bli riper og, ser ikke poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Ja, det blir i allefall ingen riper uten trekk. Ikke så mye støv heller, og det som blir kan jo bare spyles av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Snakker finere stoff her som ikke riper. Men er det singelgarasje går det vel fint ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Er min garasje, så ingen andre kommer inn der. Så det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Deeet.... Går nok sikkert fint E30`n går også i dvale i kveld Gleder meg til våren da jeg forhåpentligvis har fått samla opp litt stæsj igjennom vinteren ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 30.03.2012 Da var det liv i bilen igjen! Trenger en god vask, det kommer en dag snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Lucky you! Her oppe i gokk må jeg nok drøye til nærmere mai... Men den som venter på noe godt etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ute på en luftetur i dag også! Alt fungerte prikkfritt. Ble en bitteliten vask på Statoil for å få av noen lumske flekker fra garasjetaket. De forsvant, men ble erstattet av tørkede vanndråper ettersom jeg ikke hadde noe å tørke bilen med etterpå. Gleder meg til det blir 10 grader varmere! Nå er det bare 4 her, og det er litt kaldt å kose bil i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 må ha vært digg å cruise i den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ja, det var digg! Men jeg har fått en miniatyr flekk med antydning til lakkrust i vinter!!! Sikkert fordi det har vært fuktig i garasjen... Meget kjipt, men det er ikke noe som synes godt akkurat... Foreløbig har jeg bare på owatrol så det ikke utvikler seg noe mer. Slik kan det bli med restaurerte biler som har sett slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Jeg får prøve meg med at det bare er en bil, selv om jeg nok må overbevise meg selv om det noen ganger før jeg er enig i det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Det er jo ikke "bare en bil"... dette er en del av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ja, det er nettopp det som er problemet. Er bilen "syk" blir jeg deppa. Skal forhøre meg litt om det er noe vits å gjøre noe med dette. Evnt ta av dørtrekk og kjøre på fra innsiden! Og er det noe jeg virkelig HATER er det rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Hallo. Er som det blir sagt her at en sånn bil blir en del av en selv Synd med rust da, men er sånn med gamle biler som det har vært rust på. Det er helt umulig å stoppe rusta helt, man kan bare forsinke prosessen. Men rusta vil på et eller anna tidspunkt komme tilbake. Men er det på døra kan du jo få lakkert bare det feltet som flekken er på da og om lakkerern er flink vil ingen se den forskjellen. 0(2)LE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå