andre-bmw Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Og jeg kjøper kun det beste til den skal ha hvite blinkerser. Selge denne her nei Har brukt så mye penger og timer på denne, og har ikke kommer halveis en gang No rust som skal vekk. Og lyst til å om lakere den, mangler bittelitt glans i lakken. Det var jo en grunn hvorfor jeg kjøpte denne Den skilte seg litt ut fra de andre e36'ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Vi må treffes til våren når det blir tørt andre.. Hm høres kjent ut gitt, bor du mot Haga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Flott bil det der:) trenger bare nytt ratt:) M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Planer om det Vil kjøpe mer moderne M3 sport ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 kult da ZhilleN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Har møtt denne noen ganger i gjøvik. Har en svart mtech 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 Du kommer sikker til å møte meg flere gang i gjøvik Skal blinke med lysa hvis jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Den er grei, skal prøve å blinke tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Fin bil Har ikke sett denne i Gjøvik enda jeg Ofte på Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 minst andvær helg Denne helga blant annet. Men skal til Lunner på lørdag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemann95 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Du får komma tel jevnaker åsså da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 kjøre neste forbi der når jeg kjører til gjøvik. Si i fra vis det er no bmw treff i nærheten der Jeg blir vel med alle bmw treffa i rudskogen og våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg bor i Årnes ZhilleN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Ok, nærmere sentrum da eller? hvis du kjører til Gjøvik, kjører du så du kommer ut i Eidsvoll sentrum? Forresten, hva heter fargen på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå